Dostawa i montaż nowych witaczy z logo miasta Płocka oraz demontaż istniejących witaczy z logo miasta Płocka

Publication date 2017-12-18
End date 2018-01-03 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633698-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301921703
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż 9 dwustronnych witaczy
b) demontaż i utylizacja 5 istniejących witaczy
c) transport wszystkich elementów, nadzór techniczny nad wykonaniem robót
d) uzyskanie wszelkich zezwoleń zgodnych z obowiązującym prawem budowlanym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9864c5b-56bf-450f-a61c-8074b94ac8f8
Biuletyn 633698-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Płocka
Regon 000592868
Zamawiajacy adres ulica ul. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3671598
Zamawiajacy fax 24 3671598
Zamawiajacy email zamowienia@plock.eu
Adres strony url www.bip.ump.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.ump.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ump.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż nowych witaczy z logo miasta Płocka oraz demontaż istniejących witaczy z logo miasta Płocka
Numer referencyjny WZP.271.1.130.1.2017.JM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż 9 dwustronnych witaczy b) demontaż i utylizacja 5 istniejących witaczy c) transport wszystkich elementów, nadzór techniczny nad wykonaniem robót d) uzyskanie wszelkich zezwoleń zgodnych z obowiązującym prawem budowlanym
Cpv glowny przedmiot 30192170-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia 90 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę i montaż elementów wizualizacji przestrzennej np. witacz, etc. na kwotę minimum 50 000,00 zł netto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Dowód wniesienia wadium- ( jeżeli jest w formie innej niż pieniężna ) 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego /jeżeli dotyczy/ – Załącznik nr 3.
Czy wadium 1
Wadium 3000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, b) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych, 2) terminu: a) w przypadku określonym w § 3 ust. 2, b) w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, c) w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, 3) w przypadkach wymienionych w umowie oraz w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych.
IV 4 4 data 2018-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na powłokę i konstrukcję witacza
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)