Dostawa środków czystości dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Publication date 2017-12-19
End date 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634394-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawa środków czystości na każde wezwanie Zamawiającego do poszczególnych jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający będzie dokonywał zamówień partiami, a Wykonawca będzie realizował zamówienie na każde wezwanie, w trakcie trwania całej umowy, bez względu na wartość pojedynczej dostawy.
2. Zakres wskazany w pkt. 1 realizowany będzie w podziale na następujące części zamówienia (zadania):
a) „dostawa artykułów higienicznych” – Zadanie nr 1;
b) „dostawa chemii gospodarczej i innych artykułów utrzymania czystości” – Zadania nr 2;
c) „dostawa sprzętu utrzymania czystości” – Zadanie nr 3;
d) „dostawa artykułów higienicznych, mydła w pianie do urządzeń typu Merida” Zadanie nr 4;
e) „dostawa chemii profesjonalnej” – Zadanie nr 5;
3. Opis oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań, w tym cech technicznych środków czystości zawiera Załącznik nr 1 specyfikacji.
4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności środków czystości oraz dostarczenie ich Zamawiającemu.
5. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu środków czystości są wskazane przez Zamawiającego obiekty znajdujące się na terenie województwa zachodniopomorskiego (jednostki do których będą dostarczane środki czystości wskazano w Załączniku nr 5). Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie środków czystości do wewnątrz pomieszczenia, wskazanego przez Zamawiającego.
6. Wszystkie koszty związane z wykonaniem dostaw i usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3415cf9-3a94-4426-871a-2c9d515dfb17
Biuletyn 634394-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Regon 32058816100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piastów
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 0-91 449 4250, 449 4042
Zamawiajacy fax 0-91 449 4690
Zamawiajacy email zm@ps.pl
Adres strony url www.zut.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zut.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, 70-311 Szczecin, IV piętro, pok. 404, 407
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Numer referencyjny ZP/A/ATG/361/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawa środków czystości na każde wezwanie Zamawiającego do poszczególnych jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający będzie dokonywał zamówień partiami, a Wykonawca będzie realizował zamówienie na każde wezwanie, w trakcie trwania całej umowy, bez względu na wartość pojedynczej dostawy. 2. Zakres wskazany w pkt. 1 realizowany będzie w podziale na następujące części zamówienia (zadania): a) „dostawa artykułów higienicznych” – Zadanie nr 1; b) „dostawa chemii gospodarczej i innych artykułów utrzymania czystości” – Zadania nr 2; c) „dostawa sprzętu utrzymania czystości” – Zadanie nr 3; d) „dostawa artykułów higienicznych, mydła w pianie do urządzeń typu Merida” Zadanie nr 4; e) „dostawa chemii profesjonalnej” – Zadanie nr 5; 3. Opis oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań, w tym cech technicznych środków czystości zawiera Załącznik nr 1 specyfikacji. 4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności środków czystości oraz dostarczenie ich Zamawiającemu. 5. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu środków czystości są wskazane przez Zamawiającego obiekty znajdujące się na terenie województwa zachodniopomorskiego (jednostki do których będą dostarczane środki czystości wskazano w Załączniku nr 5). Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie środków czystości do wewnątrz pomieszczenia, wskazanego przez Zamawiającego. 6. Wszystkie koszty związane z wykonaniem dostaw i usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 24 miesięcy dni od dat zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy muszą potwierdzić spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych środków czystości poprzez przedstawienie kart produktu, kart charakterystyk dla wskazanych przez Zamawiającego pozycji w załączniku nr 1 SIWZ w kolumnie „wymagane potwierdzenia i dokumenty”. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymagania określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę ocenianego najwyżej na podstawie art. 26 ust.2 ustawy PZP do złożenia następujących dokumentów: 1) KARTA PRODUKTU: dokument zawierający podstawowe dane o produkcie typu: fotografię produktu, wymiary produktu, opis i charakterystykę produktu z której wynika użyteczność i parametry użytkowe określone przez Zamawiającego, przez użyteczność produktu Zamawiający rozumie cechy funkcjonalno-użytkowe opisane w Załączniku nr 1 w kolumnie „nazwa produktu”, oraz minimalne efektywne rozcieńczenia preparatów chemicznych. Karta produktu, oferowanego produktu musi pochodzić od producenta danego produktu, lub inny dokument zawierający powyższe dane np. katalog producenta lub wydruk ze strony internetowej producenta, oświadczenie producenta. 2) KARTA CHARAKTERYSTYKI: jest to dokument zawierający co najmniej opis zagrożeń, które może spowodować określona substancja lub mieszanina chemiczna, a także podstawowe dane fizyko-chemiczne na jej temat, co do obszaru zastosowania preparatu, skład chemiczny, przedstawiona karta charakterystyki winna potwierdzać spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 SIWZ w kolumnie „nazwa produktu”. Karta charakterystyki oferowanego produktu musi pochodzić od producenta danego produktu, lub inny dokument zawierający powyższe dane np. katalog producenta lub wydruk ze strony internetowej producenta, oświadczenie producenta.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w załączniku do umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie; b) zmiany terminu dostawy c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy – w tym zakresie; d) zmiana w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowana przez zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; 2. Zmiana zawartej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W sprawach nieuregulowanych w zawartej umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem przepisów art. 139 - 151 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku konfliktu między postanowieniami zawartej umowy oraz załączonymi dokumentami, postanowienia zawartej umowy posiadają pierwszeństwo, w zakresie, w jakim umowa jest w stanie to określić. 5. Kwestie sporne powstałe w związku z realizacją zawartej umowy Strony zobowiązują się rozstrzygać w drodze mediacji, a w przypadku braku porozumienia, w drodze postępowania sądowego w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)