Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-109
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
21
|
Wadium |
Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
.
|
Wiedza |
.
|
Potencjal |
.
|
Zdolne |
.
|
Sytuacja |
.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy- w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy ( firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykaz cenowy 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej) . 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie odbiorcy, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia zgodnie z zestawieniem wyposażenia 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie odbiorcy, b)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie, c)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Odbiorcy, d)wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Dostawcy, e)realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 3) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu prac na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ppkt 2 niniejszego punktu. 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad ppkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu odbiorcy, wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia o wartość niezrealizowanych elementów wynikającą z zestawienia wyposażenia, - ad ppkt. 2) - lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu odbiorcy, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. d) - o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów, lit. e) - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy realizowanych w drodze odrębnej umowy - ad ppkt 3) - powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu prac nastąpi z jednoczesną zmianą zapisu umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących udziału Podwykonawcy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.bip.lublin.eu
|
Spec war |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok.nr 3, po dokonaniu wpłaty 14,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym ( 14,00 zł + koszt przesyłki)
|
Data skl |
08/01/2013
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 3
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Mateusz Nowak - Dzielnicowy Dom Kultury Węglin, ul. Judyma 2a, Lublin, telefon 81 466 59 16. 1.2.W zakresie procedury: p. Katarzyna Podkańska-Dziubińska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14. 2. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Priorytet: VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie: 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria II: Infrastruktura kultury
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|