Dostawa wyposażenia dla Dzielnicowego Domu Kultury Węglin przy ul. Judyma 2a w ramach realizacji projektu Budowa Domu Kultury przy ul. Judyma w Lublinie- meble i wykładziny- II części. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Priorytet: VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie: 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria II: Infrastruktura kultury

Publication date 2012-12-31
End date 2013-01-08 09:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534404 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 441122000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie/zakup, załadunek, transport oraz rozładunek i montaż wyposażenia: Część I: 1. Fotel obrotowy- 3 szt. 2. Szafka dostawna do biurka- 1 szt. 3. Kontener podbiurkowy mobilny 3-szufladowy- 1 szt. 4. Szafa aktowa- drzwi płytowe- 2 szt. 5. Biurko proste na stelażu metalowym z belką nośną- 3 szt. 6. Kontener podbiurkowy mobilny 3-szufladowy- 3 szt. 7. Jednostronny panel z płyty- 2 szt. 8. Szafa aktowa- drzwi płytowe- 1 szt. 9. Regał aktowy- 1 szt. 10. Regał aktowy- 1 szt. 11. Biurko proste na konstrukcji płycinowej- 1 szt. 12. Kontener podbiurkowy mobilny 3-szufladowy- 1 szt. 13. Panel płytowy z wieszakami- 4 szt. 14. Panel płytowy z wieszakami- 2 szt. 15. Regał otwarty wiszący- 1 szt. 16. Szafa aktowa- drzwi płytowe - 1 szt. 17. Szafa aktowa wisząca na niewidocznych zawieszkach- drzwi płytowe- 1 szt. 18. Szafka stojąca żaluzjowa- 1 szt. 19. Szafa socjalna- jedna część z drzwiami, druga część otwarta- 1 szt. 20. Szafa ubraniowa- drzwi płytowe- 1 szt. 21. Szafa aktowa- drzwi płytowe- 3 szt. 22. Nadstawka do szaf- drzwi płytowe- 4 szt. Część II: 1. Wykładzina dywanowa w płytkach- 70 mkw 2. Bezklejowe płytki winylowe- 110 mkw

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjal .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy- w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy ( firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykaz cenowy 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej) . 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie odbiorcy, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia zgodnie z zestawieniem wyposażenia 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie odbiorcy, b)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie, c)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Odbiorcy, d)wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Dostawcy, e)realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 3) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu prac na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ppkt 2 niniejszego punktu. 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad ppkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu odbiorcy, wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia o wartość niezrealizowanych elementów wynikającą z zestawienia wyposażenia, - ad ppkt. 2) - lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu odbiorcy, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. d) - o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów, lit. e) - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy realizowanych w drodze odrębnej umowy - ad ppkt 3) - powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu prac nastąpi z jednoczesną zmianą zapisu umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących udziału Podwykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok.nr 3, po dokonaniu wpłaty 14,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym ( 14,00 zł + koszt przesyłki)
Data skl 08/01/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 3
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Mateusz Nowak - Dzielnicowy Dom Kultury Węglin, ul. Judyma 2a, Lublin, telefon 81 466 59 16. 1.2.W zakresie procedury: p. Katarzyna Podkańska-Dziubińska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14. 2. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Priorytet: VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie: 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria II: Infrastruktura kultury
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)