GuidZP400 |
1f7948a4-e378-4171-82ed-66f45623de2b
|
Biuletyn |
634285-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy
|
Regon |
33130866400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. I-go Pułku Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
059 8103031, 8106302
|
Zamawiajacy fax |
598 102 423
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.slawno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPITAL POWIATOWY UL. I-GO PUŁKU UŁANÓW NR 9; 76-100 SŁAWNO; SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzęt gospodarczy
|
Numer referencyjny |
I/17/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu gospodarczego, środków do codziennego utrzymania czystości, worków na śmieci, papieru, ręczników, akcesoriów i środków do wózków myjących
|
Cpv glowny przedmiot |
39720000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Próbki asortymentu (wymagania co do ilości i potrzeby dostarczenia próbek określone pod pakietami)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach:
1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie:
W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie lub nie zostanie zwiększona.
2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony.
Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
2. Dopuszcza się mozliwośc zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje taka zmianę.
3. Dopuszcza się mozliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikajacego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniajacy parametry okreslone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wystąpi incydent zwiazany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniajacy parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt gospodarczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39720000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt gospodarczy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Środki do codziennego utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Środki do codziennego utrzymania czystości
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Worki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Worki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Papier toaletowy, ręczniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Papier toaletowy, ręczniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria i środki do wózków myjących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39720000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria i środki do wózków myjących
|
| |