Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania dla potrzeb Filharmonii Narodowej w Warszawie

Publication date 2017-12-20
End date 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Filharmonia Narodowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635143-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i konfigurację sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania dla potrzeb Filharmonii Narodowej w Warszawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6db82f5-7a2c-454a-a0a5-bf18a074c329
Biuletyn 635143-N-2017
Zamawiajacy nazwa Filharmonia Narodowa
Regon 27853400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jasna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 517 161
Zamawiajacy email filharmonia@filharmonia.pl
Adres strony url www.filharmonia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa instytucja artystyczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.filharmonia.4bip.pl/index.php?idg=4&id=40&x=97
Oferty wnioski dostepne Filharmonia Narodowa ul. Jasna 5 00-950 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania dla potrzeb Filharmonii Narodowej w Warszawie
Numer referencyjny ZP/01/12/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i konfigurację sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania dla potrzeb Filharmonii Narodowej w Warszawie.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 2. Informacja o przewidzianych zamówieniach, o których mowa w pkt 1, nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1, zostaną udzielone pod warunkiem powstania potrzeby ich udzielenia oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. 4. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu usług określonych w każdym z Pakietów w zakresie ustalonym przez Zamawiającego. Zamówienia uzupełniające dotyczyć będą usług oznaczonych kodami CPV: 48820000-2 - serwery, 32420000-3 - urządzenia sieciowe, 30213000-5 - komputery osobiste, 30213100-6 - komputery przenośne, 48000000-8 – różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe.
Data zakonczenia 2018-01-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji Przedmiotu zamówienia zostanie określony na podstawie wybranej oferty Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, iż minimalny termin realizacji Przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do 31.01.2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że Wykonawca wskaże Zamawiającemu bezpłatne lub ogólnodostępne bazy danych, w szczególności rejestru publiczne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zdania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114, z późn. zm.).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. 2. Zmiany istotne, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotyczyć mogą: 2.1. zmiany stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia; 2.2. wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanych urządzeń; w takim przypadku Wykonawca będzie mógł dostarczyć inne urządzenia, spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana pozostaje bez wpływu na warunki dostawy i wykonywania świadczeń gwarancyjnych. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu. 3. Zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp nie stanowią modyfikacje treści umowy dotyczące w szczególności numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w Umowie, osób wyznaczonych przez obie strony do kontaktu. Zmiany wymienione w zdaniu poprzedzającym dokonuje się zawiadamiając niezwłocznie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)