GuidZP400 |
3ad9b1bc-b3d7-4d62-a12b-ddd95713dc39
|
Biuletyn |
635047-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
|
Regon |
29334400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Kazimierza Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-87 5628500
|
Zamawiajacy fax |
0-87 5628507
|
Zamawiajacy email |
dps_kalina@mgmnet.pl
|
Adres strony url |
www.dpskalina.suwalki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpskalina.suwalki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpskalina.suwalki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Dom Pomocy Społecznej "Kalina" ul. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz drobiu świeżego. Dostawa mięsa przez Wykonawcę odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godz. 700 lub wg. potrzeb Zamawiającego, zaś wędlin trzy razy w tygodniu. Mięso, wędliny oraz drób będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do produkcji, sprzedaży mięsa lub wędlin.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać pojazd spełniający warunki sanitarne.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny dokument (decyzja) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych na produkcję, sprzedaż mięsa lub wędlin - wystawiony przez właściwy organ.
Aktualny dokument (zaświadczenie, decyzja) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych przez pojazd, którym realizowana będzie dostawa wystawiony przez właściwy organ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy oraz projekt umowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Cena dostarczanego towaru może ulec zmianie o wysokość kwartalnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim po upływie 7 dni od dnia otrzymania i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy.2. Cena może ulec zmianie przy zmianie stawki podatku VAT. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia mieszkańców Domu, w przypadku zmiany ilości zalecanych diet oraz zmiany jadłospisu dziennego lub miesięcznego. Zmiana ilości nie powoduje zmiany cen jednostkowych danego asortymentu.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
20
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wędliny, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wędliny, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp. w ilości 7572 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe, wołowe i podroby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mięso wieprzowe, wołowe i podroby w ilości 7965 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mięso drobiowe w ilości 3830 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe w ilości 2937 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| |