Dostawa sprzętu i wyposażenia do Centrum promocji Dziedzictwa Kulturowego w Lokalnym Ośrodku Kultury RAZEM w Niechobrzu w ramach zadania pn. „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i wsparcie instytucji kultury na terenie ROF”

Publication date 2017-12-20
End date 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Gmina Boguchwała
Miejscowość Boguchwała
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634854-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 391000003, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia do Lokalnego Ośrodka Kultury Razem w Niechobrzu. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 4 do SIWZ .

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Pakiet nr 1 Meble

1. Stolik świetlicowy – 40 szt.
2. Krzesło świetlicowe – 200 szt.
3. Szafa biurowa – 4 szt.
4. Szafa aktowa – 4 szt.
5. Biurko – 2 szt.
6. Wieszak na ubrania – szt. 6
7. Antyrama ścienna – 6 szt.

Pakiet nr 2 sprzęt komputerowy, sprzęt konferencyjny

1. Laptop z oprogramowaniem – 1 szt.
2. Mysz laserowa – 1 szt.
3. Torba na laptop – 1 szt.
4. Projektor – 1 szt.
5. Ekran na statywie – 1 szt.
6. Pokrowiec na ekran – 1 szt.
7. Wskaźnik laserowy – 1 szt.

Pakiet nr 3 sprzęt nagłośnieniowy

1. Radiomagnetofon – 1 szt.
2. Mikser 16 kanałowy – 1 szt.
3. Zestaw głośników nagłaśniających – 1 szt.
4. Mikrofon dynamiczny – 5 szt.
5. Mikrofon bezprzewodowy – 2 szt.
6. Zestaw przewodów do sprzętu nagłaśniającego – 1 szt.
7. Stojak do mikrofonu – 5 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1dd82b63-5d86-4525-85c9-f68061ce84b4
Biuletyn 634854-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Boguchwała
Regon 69058200000000
Zamawiajacy adres ulica Suszyckich
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Boguchwała
Zamawiajacy kod pocztowy 36-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 8755201
Zamawiajacy fax 017 8755209
Zamawiajacy email um@boguchwala.pl
Adres strony url www.bip.boguchwala.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Oś priorytetowa IV OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO I DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, działania 4.6 Kultura, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.boguchwala.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia do Centrum promocji Dziedzictwa Kulturowego w Lokalnym Ośrodku Kultury RAZEM w Niechobrzu w ramach zadania pn. „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i wsparcie instytucji kultury na terenie ROF”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia do Lokalnego Ośrodka Kultury Razem w Niechobrzu. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 4 do SIWZ . Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Pakiet nr 1 Meble 1. Stolik świetlicowy – 40 szt. 2. Krzesło świetlicowe – 200 szt. 3. Szafa biurowa – 4 szt. 4. Szafa aktowa – 4 szt. 5. Biurko – 2 szt. 6. Wieszak na ubrania – szt. 6 7. Antyrama ścienna – 6 szt. Pakiet nr 2 sprzęt komputerowy, sprzęt konferencyjny 1. Laptop z oprogramowaniem – 1 szt. 2. Mysz laserowa – 1 szt. 3. Torba na laptop – 1 szt. 4. Projektor – 1 szt. 5. Ekran na statywie – 1 szt. 6. Pokrowiec na ekran – 1 szt. 7. Wskaźnik laserowy – 1 szt. Pakiet nr 3 sprzęt nagłośnieniowy 1. Radiomagnetofon – 1 szt. 2. Mikser 16 kanałowy – 1 szt. 3. Zestaw głośników nagłaśniających – 1 szt. 4. Mikrofon dynamiczny – 5 szt. 5. Mikrofon bezprzewodowy – 2 szt. 6. Zestaw przewodów do sprzętu nagłaśniającego – 1 szt. 7. Stojak do mikrofonu – 5 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Dodatkowe informacje dotyczące terminu: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Pakiet 1: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Pakiet 2: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Pakiet 3: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Podany termin jest terminem maksymalnym, krótszy czas realizacji jest punktowany w ramach kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowyZałącznik nr 1 do SIWZForma dokumentu: oryginał. 2. Arkusze wyliczenia ceny – składane wraz z ofertą w ilości zgodnej z ilością pakietów, na które ofertę składa Wykonawca. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załacznik Nr 7 do SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Pakiet 1: 1 000 zł (tysiąc złotych zero groszy) Pakiet 2: 200 zł (dwieście złotych zero groszy) Pakiet 3: 400 zł (czterysta złotych zero groszy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. b) w przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów. c)zmiana terminu umowy w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez wykonawcę lub zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np. siła wyższa W ww. przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia przedmiotu umowy w sposób należyty.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
Zalacznik krotki opis 1. Stolik świetlicowy – 40 szt. 2. Krzesło świetlicowe – 200 szt. 3. Szafa biurowa – 4 szt. 4. Szafa aktowa – 4 szt. 5. Biurko – 2 szt. 6. Wieszak na ubrania – szt. 6 7. Antyrama ścienna – 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 sprzęt komputerowy, sprzęt konferencyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
Zalacznik krotki opis 1. Laptop z oprogramowaniem – 1 szt. 2. Mysz laserowa – 1 szt. 3. Torba na laptop – 1 szt. 4. Projektor – 1 szt. 5. Ekran na statywie – 1 szt. 6. Pokrowiec na ekran – 1 szt. 7. Wskaźnik laserowy – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 sprzęt nagłośnieniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
Zalacznik krotki opis 1. Radiomagnetofon – 1 szt. 2. Mikser 16 kanałowy – 1 szt. 3. Zestaw głośników nagłaśniających – 1 szt. 4. Mikrofon dynamiczny – 5 szt. 5. Mikrofon bezprzewodowy – 2 szt. 6. Zestaw przewodów do sprzętu nagłaśniającego – 1 szt. 7. Stojak do mikrofonu – 5 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)