Dostawa sprzętu i wyposażenia do Centrum promocji Dziedzictwa Kulturowego w Lokalnym Ośrodku Kultury RAZEM w Niechobrzu w ramach zadania pn. „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i wsparcie instytucji kultury na terenie ROF”

Data publikacji 2017-12-20
Data zakończenia 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Gmina Boguchwała
Miejscowość Boguchwała
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634854-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391000003, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia do Lokalnego Ośrodka Kultury Razem w Niechobrzu. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 4 do SIWZ .

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Pakiet nr 1 Meble

1. Stolik świetlicowy – 40 szt.
2. Krzesło świetlicowe – 200 szt.
3. Szafa biurowa – 4 szt.
4. Szafa aktowa – 4 szt.
5. Biurko – 2 szt.
6. Wieszak na ubrania – szt. 6
7. Antyrama ścienna – 6 szt.

Pakiet nr 2 sprzęt komputerowy, sprzęt konferencyjny

1. Laptop z oprogramowaniem – 1 szt.
2. Mysz laserowa – 1 szt.
3. Torba na laptop – 1 szt.
4. Projektor – 1 szt.
5. Ekran na statywie – 1 szt.
6. Pokrowiec na ekran – 1 szt.
7. Wskaźnik laserowy – 1 szt.

Pakiet nr 3 sprzęt nagłośnieniowy

1. Radiomagnetofon – 1 szt.
2. Mikser 16 kanałowy – 1 szt.
3. Zestaw głośników nagłaśniających – 1 szt.
4. Mikrofon dynamiczny – 5 szt.
5. Mikrofon bezprzewodowy – 2 szt.
6. Zestaw przewodów do sprzętu nagłaśniającego – 1 szt.
7. Stojak do mikrofonu – 5 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1dd82b63-5d86-4525-85c9-f68061ce84b4
Biuletyn 634854-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Boguchwała
Regon 69058200000000
Zamawiajacy adres ulica Suszyckich
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Boguchwała
Zamawiajacy kod pocztowy 36-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 8755201
Zamawiajacy fax 017 8755209
Zamawiajacy email um@boguchwala.pl
Adres strony url www.bip.boguchwala.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Oś priorytetowa IV OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO I DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, działania 4.6 Kultura, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.boguchwala.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia do Centrum promocji Dziedzictwa Kulturowego w Lokalnym Ośrodku Kultury RAZEM w Niechobrzu w ramach zadania pn. „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i wsparcie instytucji kultury na terenie ROF”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia do Lokalnego Ośrodka Kultury Razem w Niechobrzu. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 4 do SIWZ . Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Pakiet nr 1 Meble 1. Stolik świetlicowy – 40 szt. 2. Krzesło świetlicowe – 200 szt. 3. Szafa biurowa – 4 szt. 4. Szafa aktowa – 4 szt. 5. Biurko – 2 szt. 6. Wieszak na ubrania – szt. 6 7. Antyrama ścienna – 6 szt. Pakiet nr 2 sprzęt komputerowy, sprzęt konferencyjny 1. Laptop z oprogramowaniem – 1 szt. 2. Mysz laserowa – 1 szt. 3. Torba na laptop – 1 szt. 4. Projektor – 1 szt. 5. Ekran na statywie – 1 szt. 6. Pokrowiec na ekran – 1 szt. 7. Wskaźnik laserowy – 1 szt. Pakiet nr 3 sprzęt nagłośnieniowy 1. Radiomagnetofon – 1 szt. 2. Mikser 16 kanałowy – 1 szt. 3. Zestaw głośników nagłaśniających – 1 szt. 4. Mikrofon dynamiczny – 5 szt. 5. Mikrofon bezprzewodowy – 2 szt. 6. Zestaw przewodów do sprzętu nagłaśniającego – 1 szt. 7. Stojak do mikrofonu – 5 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Dodatkowe informacje dotyczące terminu: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Pakiet 1: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Pakiet 2: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Pakiet 3: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Podany termin jest terminem maksymalnym, krótszy czas realizacji jest punktowany w ramach kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowyZałącznik nr 1 do SIWZForma dokumentu: oryginał. 2. Arkusze wyliczenia ceny – składane wraz z ofertą w ilości zgodnej z ilością pakietów, na które ofertę składa Wykonawca. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załacznik Nr 7 do SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Pakiet 1: 1 000 zł (tysiąc złotych zero groszy) Pakiet 2: 200 zł (dwieście złotych zero groszy) Pakiet 3: 400 zł (czterysta złotych zero groszy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. b) w przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów. c)zmiana terminu umowy w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez wykonawcę lub zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np. siła wyższa W ww. przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia przedmiotu umowy w sposób należyty.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
Zalacznik krotki opis 1. Stolik świetlicowy – 40 szt. 2. Krzesło świetlicowe – 200 szt. 3. Szafa biurowa – 4 szt. 4. Szafa aktowa – 4 szt. 5. Biurko – 2 szt. 6. Wieszak na ubrania – szt. 6 7. Antyrama ścienna – 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 sprzęt komputerowy, sprzęt konferencyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
Zalacznik krotki opis 1. Laptop z oprogramowaniem – 1 szt. 2. Mysz laserowa – 1 szt. 3. Torba na laptop – 1 szt. 4. Projektor – 1 szt. 5. Ekran na statywie – 1 szt. 6. Pokrowiec na ekran – 1 szt. 7. Wskaźnik laserowy – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 sprzęt nagłośnieniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0
Zalacznik krotki opis 1. Radiomagnetofon – 1 szt. 2. Mikser 16 kanałowy – 1 szt. 3. Zestaw głośników nagłaśniających – 1 szt. 4. Mikrofon dynamiczny – 5 szt. 5. Mikrofon bezprzewodowy – 2 szt. 6. Zestaw przewodów do sprzętu nagłaśniającego – 1 szt. 7. Stojak do mikrofonu – 5 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)