GuidZP400 |
64b7c86a-8a26-402d-9d48-1babe02f63da
|
Biuletyn |
634808-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
|
Regon |
153100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komandorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
118/120
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-345
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 36 80 493
|
Zamawiajacy email |
dzp@ue.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, bud A, wejście A1 pok. 24
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwera plików wraz z audytem środowiska instalacji i konfiguracji wraz z minimum trzyletnią gwarancją (wsparciem) producenta dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
K-DZP.362.1.48.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera plików wraz z audytem środowiska instalacji i konfiguracji wraz z minimum trzyletnią gwarancją (wsparciem) producenta dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli w zał. nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy złoży odpowiednie oświadczenie, a następnie na wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie przedłoży Zamawiającemu:
a. wykaz min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa wraz z instalacją serwerów i/lub macierzy) o wartości min 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których wdrożenia te zostały wykonane – bazując na zał. nr 6 do SIWZ Wykaz dostaw oraz osób;
b. dowody określające, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
c. wykaz osób - wskazanie min 1 inżyniera wdrażającego rozwiązanie do wsparcia przy instalacji i szkoleniu – bazując na zał. nr 6 do SIWZ Wykaz dostaw oraz osób.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
a. wykaz min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa wraz z instalacją serwerów i/lub macierzy) o wartości min 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których wdrożenia te zostały wykonane – bazując na zał. nr 6 do SIWZ Wykaz dostaw oraz osób;
b. dowody określające, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
c. wykaz osób - wskazanie min 1 inżyniera wdrażającego rozwiązanie do wsparcia przy instalacji i szkoleniu – bazując na zał. nr 6 do SIWZ Wykaz dostaw oraz osób.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wybranym w wyniku niniejszego postępowania Wykonawcą, chyba, że zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|