GuidZP400 |
df8cfa63-02d9-4ff8-b2f6-e7f505729fce
|
Biuletyn |
634708-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
128105300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, dostarczenie osobiste
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118, KANCELARIA, pok. 3.41.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa druków, książek medycznych i niemedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny, 42-200 Częstochowa.
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: DAZ.26.113.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa druków, książek medycznych i niemedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (dot. Części Nr I, Nr II, Nr III), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał), w zależności od części, na którą składana jest oferta.
3)Wypełniony Załącznik Nr 3 do SIW, stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w § 7 ust. 1 niniejszej SIWZ.
4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w § 7 ust. 5 SIWZ:
1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
2) Dokumenty wymienione w § 7 SIWZ Wykonawcy będą musieli złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wzór Umowy
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DRUKI MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DRUKI MEDYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
KSIĄZKI MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |