Zakup i dostawa druków, książek medycznych i niemedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny, 42-200 Częstochowa.

Data publikacji 2017-12-20
Data zakończenia 2018-01-08 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634708-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa druków, książek medycznych i niemedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df8cfa63-02d9-4ff8-b2f6-e7f505729fce
Biuletyn 634708-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 128105300000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, dostarczenie osobiste
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118, KANCELARIA, pok. 3.41.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa druków, książek medycznych i niemedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny, 42-200 Częstochowa.
Numer referencyjny Znak sprawy: DAZ.26.113.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa druków, książek medycznych i niemedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy.
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (dot. Części Nr I, Nr II, Nr III), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał), w zależności od części, na którą składana jest oferta. 3)Wypełniony Załącznik Nr 3 do SIW, stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w § 7 ust. 1 niniejszej SIWZ. 4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w § 7 ust. 5 SIWZ: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ 2) Dokumenty wymienione w § 7 SIWZ Wykonawcy będą musieli złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wzór Umowy
IV 4 4 data 2018-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DRUKI MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DRUKI MEDYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa KSIĄZKI MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)