sukcesywna dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2017-12-21
End date 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Konstancin-Jeziorna
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635551-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla około 122 mieszkańców, do Domu Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie, ul. Potulickich 1. Zamówienie podzielone jest na 7 części: część I - wyroby piekarsko-ciastkarskie, część II - mleko i produkty mleczarskie, część III jaja kurze, część IV - mięso i wędliny, część V- owoce i warzywa, część VI - produkty spożywcze, część VII ryby i mrożonki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94ed9196-e267-4fce-841a-bf70e8bd0834
Biuletyn 635551-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 101049500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Potulickich
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Konstancin-Jeziorna
Zamawiajacy kod pocztowy 05510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 7564136
Zamawiajacy fax 0-22 7564136
Zamawiajacy email dps@ceti.pl
Adres strony url www.piaseczno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.pl
Wymagane przeslanie ofert inny listownie lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, ul. Potulickich 1, 05-510 Konstancin-Jeziorna
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla około 122 mieszkańców, do Domu Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie, ul. Potulickich 1. Zamówienie podzielone jest na 7 części: część I - wyroby piekarsko-ciastkarskie, część II - mleko i produkty mleczarskie, część III jaja kurze, część IV - mięso i wędliny, część V- owoce i warzywa, część VI - produkty spożywcze, część VII ryby i mrożonki
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst zamawijący przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 15% zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Konieczność zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zamiany te są korzystne dla zamawiającego. Podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT obejmującego składniki zamówienia o wartość większą niż 2 % w stosunku do danego towaru.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa wyrobów piekarsko-ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczególowy opis zamówienie określony został w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do siwz) stanowiącym integralną część specyfikacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa mleko i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria termin zapłaty
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)