GuidZP400 |
1c88ed00-13cb-4a39-9e9d-a522f3fb0d0f
|
Biuletyn |
633233-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz
|
Regon |
31409800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szajnochy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 335 888
|
Zamawiajacy fax |
228 335 882
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@spzzlo.pl
|
Adres strony url |
www.spzzlo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzzlo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzzlo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.Szajnochy 8, 01-637 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych
|
Numer referencyjny |
16/D/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów biurowych do przychodni SPZZLO Warszawa-Żoliborz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-27T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
-
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
-
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
-
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany zostały wskazane we wzorze umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ,
2) zmian wynikających z przepisów prawa,
3) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy;
4) zmniejszenia zakresu rzeczowego w przypadku dostarczenia asortymentu złej jakości;
5) dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy,
6) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca udowodni ponad wszelką wątpliwość, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa
w ust. 2 pkt 6, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 6 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników świadczących Usługi do wysokości minimalnej stawki godzinowej lub aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 i 4, będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy.
6. Dopuszcza się możliwość zmian cen jednostkowych papieru pod następującymi warunkami, które muszą zaistnieć łącznie:
1) ceny jednostkowe mogą ulec zmianie wyłącznie w sytuacji w której kurs euro w stosunku do zł zmieni się na poziomie co najmniej 5% z uwzględnieniem wartości bazowej wskazanej w pkt 3;
2) wartość euro będzie przeliczana według średniego kursu ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w okresie, w którym Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej wynikającą z zapisu pkt 4;
3) pierwszą (bazową) wartością euro będzie kurs euro w stosunku do złotego z dnia poprzedzającego upływ terminu składania ofert,
4) zmiana cen jednostkowych może nastąpić o kwotę wynikającą z procentowej zmiany kursu euro w stosunku do zł z poprzedniego okresu, nie częściej niż co 6 miesięcy.
5) zmiana cen może nastąpić na podstawie przesłanych przez Wykonawcę e-mailem, faksem lub w formie pisemnej i zaakceptowanych przez Zamawiającego informacji o podstawie do zmian cen wraz z uzasadnieniem. Zmiana ta nie wymaga konieczności wprowadzania aneksu do umowy.
7. W przypadku podwyższenia ceny papieru przez producenta o co najmniej 5 %, dopuszcza się wzrost ceny jednostkowej po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, na podstawie informacji od producenta uzyskanej w formie pisemnej lub elektronicznej.
8. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
9. W przypadku braku dostępności na rynku, wycofania z produkcji danego asortymentu lub pojawienia się na rynku nowego przedmiotu umowy dopuszcza się dostawę równoważnego asortymentu, pod warunkiem uzyskania zgody (w formie pisemnej, przesłanej faksem albo elektronicznie) Zamawiającego, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. W takim przypadku cena nie może być wyższa niż zaoferowana w ofercie. Jakość dostarczanego asortymentu nie może być gorsza od jakości zaoferowanego Zamawiającemu w ofercie do przetargu.
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|