Zakup i dostawa oraz wdrożenie oprogramowania graficznego, intranetowego, zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki

Publication date 2017-12-21
End date 2018-01-03 00:00:00
Instytucja Gmina Grodzisk Mazowiecki
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635538-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
„Zakup i dostawa oraz wdrożenie oprogramowania graficznego, intranetowego, zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1: Zakup i dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki’
Oprogramowanie typ 1 – 5 licencji
Oprogramowanie typ 2 – 5 licencji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 i 4 do SIWZ .
Część nr 2:Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania intranetowego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 i 5 do SIWZ .

Część nr 3: Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 i 6 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19c1e946-57e5-4887-a17c-a9eb55714ee6
Biuletyn 635538-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Grodzisk Mazowiecki
Regon 52478900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki 32A
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 555 146
Zamawiajacy fax 227 555 327
Zamawiajacy email urzad@grodzisk.pl
Adres strony url www.bip.grodzisk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grodzisk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grodzisk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Notarialna B. Kuczyńska, P. Kuczyński, W. Młynarski, Notariusze Spółka Partnerska, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Bartniaka 12A
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa oraz wdrożenie oprogramowania graficznego, intranetowego, zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki
Numer referencyjny ZP.271.118.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest : „Zakup i dostawa oraz wdrożenie oprogramowania graficznego, intranetowego, zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki” Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część nr 1: Zakup i dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki’ Oprogramowanie typ 1 – 5 licencji Oprogramowanie typ 2 – 5 licencji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 i 4 do SIWZ . Część nr 2:Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania intranetowego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 i 5 do SIWZ . Część nr 3: Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 i 6 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 37
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część nr 1: maksymalny 21 dni Część nr 2: Termin wykonania przedmiotu umowy – 37 m-cy : tj dostawa i wdrożenie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wsparcie techniczne, szkolenia, rozwój kliencki 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru dostawy i wdrożenia. Część nr 3: Termin wykonania przedmiotu umowy – 13 m-cy : tj dostawa systemu i wdrożenie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wsparcie techniczne do dostarczonych Systemów będzie świadczone przez Wykonawcę, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy i wdrożenia systemu .
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3. Kompletna oferta musi zawierać Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu ;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst akres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawierają załączniki od 4-6
IV 4 4 data 2018-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki’
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 1: Zakup i dostawa oprogramowania graficznego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki’ Oprogramowanie typ 1 – 5 licencji Oprogramowanie typ 2 – 5 licencji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 i 4 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania intranetowego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 37
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania intranetowego na potrzeby realizacji projektu pn. : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 i 5 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa wraz z wdrożeniem oprogramowania zabezpieczającego na potrzeby realizacji projektu pn : „ E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 i 6 do SIWZ .
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)