Dostawa elementów eksploatacyjnych do urządzeń PVD

Publication date 2017-12-21
End date 2018-01-04 00:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części piecyków, kuchenek, podgrzewaczy oraz sprzętu gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635453-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 397221000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są elementy eksploatacyjne urządzeń do fizycznego osadzania z fazy gazowej. Z uwagi na charakter pracy urządzeń oraz warunki serwisowe wymagane jest zakupienie oryginalnych elementów od producenta urządzenia lub równoważnych. Posiadane przez zamawiającego urządzenie - EB-PVD "Smart Coater" ALD Vacuum Technologies GmbH . Lista elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf6ace17-69ce-4bed-9ef4-57dc0ceb3c76
Biuletyn 635453-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Regon 17490000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 8651250, 8653636, 8653535
Zamawiajacy fax 17 8651075, 865383
Zamawiajacy email rraparat@prz.rzeszow.pl
Adres strony url www.prz.edu.pl
Adres strony internetowej www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres POLITECHNIKA RZESZOWSKA Al. Powstańców Warszawy 12 35-959 Rzeszów Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów eksploatacyjnych do urządzeń PVD
Numer referencyjny NA/P/373/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są elementy eksploatacyjne urządzeń do fizycznego osadzania z fazy gazowej. Z uwagi na charakter pracy urządzeń oraz warunki serwisowe wymagane jest zakupienie oryginalnych elementów od producenta urządzenia lub równoważnych. Posiadane przez zamawiającego urządzenie - EB-PVD "Smart Coater" ALD Vacuum Technologies GmbH . Lista elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39722100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 77
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy : w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od stron, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV 4 4 data 2018-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)