1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa nowych bądź używanych: 1.1. 45 drukarek drukujących monochromatycznie A4, 1.2. 13 urządzeń drukujących w kolorze A4 (tj. drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych), 1.3. 32 urządzeń wielofunkcyjnych drukujących monochromatycznie A3, 1.4. 4 urządzeń wielofunkcyjnych drukujących monochromatycznie A4. 2. Dane techniczne urządzeń wymienionych w pkt. 3.1. SIWZ zawiera Rozdział IV SIWZ. 3. Urządzenia wymienione w pkt. 3.1. SIWZ winny być dostarczone do ośmiu siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, w następujących ilościach: 3.1. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ul. Irysowa 19, 13 sztuk drukarek czarno-białych, 4 sztuki drukarek kolorowych, 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A4 czarno-białych, 3.2. Dział Obsługi Mieszkańców Służewiec, ul. Smoluchowskiego 2, 2 sztuki drukarek czarno-białych, 2 sztuki drukarek kolorowych, 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A4 czarno-białych, 3.3. Dział Obsługi Mieszkańców Wierzbno, ul. Kolberga 6, 6 sztuk drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 3 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.4. Dział Obsługi Mieszkańców Wiśniowa, ul. Falęcka 10, 4 sztuki drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.5. Dział Obsługi Mieszkańców Madalińskiego, ul. Wiśniowa 35, 6 sztuk drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 3 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.6. Dział Obsługi Mieszkańców Konduktorska, ul. Konduktorska 12, 4 sztuki drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 5 urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.7. Dział Obsługi Mieszkańców Polkowska, ul. Polkowska 7, 5 sztuk drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.8. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ul. Tuchlińska 2, 5 sztuk drukarek czarno-białych, 2 drukarki kolorowe, 3 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia nieprzerwanego i ciągłego działania urządzeń oraz ponoszenia wszelkich kosztów z tym związanych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia i wymiany tonerów właściwych dla urządzeń, innych materiałów eksploatacyjnych (oprócz papieru), konserwacji oraz usuwania wad stwierdzonych przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy: 5.1. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych w ciągu jednego dnia roboczego, 5.2. Wykonawca zobowiązuje się usuwania wad i przywrócenia prawidłowego działania urządzeń maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych. 6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 7. Wykonawca musi mieć zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osoby wykonujące wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia dotyczące zapewnienia i wymiany tonerów właściwych dla urządzeń, innych materiałów eksploatacyjnych (oprócz papieru), konserwacji oraz usuwania wad stwierdzonych przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym, dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. |
GuidZP400 |
910295ea-b9a8-45df-9c57-eb620dc0b416
|
Biuletyn |
635196-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
|
Regon |
1085840700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Irysowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-660
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 5493727, 5493737
|
Zamawiajacy fax |
225 493 737
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zgnmokotow.waw.pl
|
Adres strony url |
www.zgnmokotow.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zgnmokotow.waw.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zgnmokotow.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy , ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, pok. 21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dzierżawa urządzeń drukująco - kopiujących.
|
Numer referencyjny |
ZGN/TZ/III/129/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa nowych bądź używanych: 1.1. 45 drukarek drukujących monochromatycznie A4, 1.2. 13 urządzeń drukujących w kolorze A4 (tj. drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych), 1.3. 32 urządzeń wielofunkcyjnych drukujących monochromatycznie A3, 1.4. 4 urządzeń wielofunkcyjnych drukujących monochromatycznie A4. 2. Dane techniczne urządzeń wymienionych w pkt. 3.1. SIWZ zawiera Rozdział IV SIWZ. 3. Urządzenia wymienione w pkt. 3.1. SIWZ winny być dostarczone do ośmiu siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, w następujących ilościach: 3.1. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ul. Irysowa 19, 13 sztuk drukarek czarno-białych, 4 sztuki drukarek kolorowych, 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A4 czarno-białych, 3.2. Dział Obsługi Mieszkańców Służewiec, ul. Smoluchowskiego 2, 2 sztuki drukarek czarno-białych, 2 sztuki drukarek kolorowych, 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A4 czarno-białych, 3.3. Dział Obsługi Mieszkańców Wierzbno, ul. Kolberga 6, 6 sztuk drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 3 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.4. Dział Obsługi Mieszkańców Wiśniowa, ul. Falęcka 10, 4 sztuki drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.5. Dział Obsługi Mieszkańców Madalińskiego, ul. Wiśniowa 35, 6 sztuk drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 3 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.6. Dział Obsługi Mieszkańców Konduktorska, ul. Konduktorska 12, 4 sztuki drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 5 urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.7. Dział Obsługi Mieszkańców Polkowska, ul. Polkowska 7, 5 sztuk drukarek czarno-białych, jedna drukarka kolorowa, 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych, 3.8. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ul. Tuchlińska 2, 5 sztuk drukarek czarno-białych, 2 drukarki kolorowe, 3 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A3 czarno-białych. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia nieprzerwanego i ciągłego działania urządzeń oraz ponoszenia wszelkich kosztów z tym związanych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia i wymiany tonerów właściwych dla urządzeń, innych materiałów eksploatacyjnych (oprócz papieru), konserwacji oraz usuwania wad stwierdzonych przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy: 5.1. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych w ciągu jednego dnia roboczego, 5.2. Wykonawca zobowiązuje się usuwania wad i przywrócenia prawidłowego działania urządzeń maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych. 6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 7. Wykonawca musi mieć zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osoby wykonujące wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia dotyczące zapewnienia i wymiany tonerów właściwych dla urządzeń, innych materiałów eksploatacyjnych (oprócz papieru), konserwacji oraz usuwania wad stwierdzonych przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym, dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
159756,10
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje 3 usługi odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 usługi polegające na wydzierżawieniu sprzętu drukująco – kopiującego odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości dzierżawy 30.000,00 zł każda przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy. W przypadku wykazania doświadczenia usługami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie części usług dla w/w usług o wartości 30.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 8.1.3.1. SIWZ zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem usług wymaganych zgodnie z postanowieniem pkt. 8.1.3.1. SIWZ samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że wykonawcy wykonali np. Wykonawca A jedną usługę z pkt. 8.1.3.1. SIWZ, a Wykonawca B dwie usługi z pkt. 8.1.3.1. SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.3. i pkt. 9.6.1. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2. tłumaczenia na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. wykazu usług, o których mowa w pkt. 8.1.3.1. SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy usługi wymienione w wykazie usług wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia. 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.3. i pkt. 9.6.1. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 4. oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716.); 5. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 6. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych; 7. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ; 8. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 8.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 8.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 8.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: Specyfikacje techniczne producenta/producentów urządzeń drukująco – kopiujących potwierdzające, że ofertowane urządzenia spełniają parametry techniczne określone w IV Rozdziale SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna się składać z: 1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II SIWZ wraz , 1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 1.5. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą. 1.7. formularza cenowego na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, 2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|