GuidZP400 |
9b7d8f76-29ff-481e-b260-955d7afe8a65
|
Biuletyn |
635795-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dcchp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa świeżych i odpowiedniej jakości mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.96.2017.JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa świeżych i odpowiedniej jakości mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany stawki VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT,
b) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
c) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach:
• śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
• nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy,
• jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
d) przedłużenia wykonywania zamówienia w przypadku siły wyższej,
e) z powodów wynikających ze statutowej działalności Zamawiającego, zdarzeń masowych
f) zaprzestania wytwarzania wyrobu objętego umową
g) wycofania wyrobu objętego umową z obrotu,
h) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego,
i) trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu,
j) zmiana o której mowa w ust. f) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych przypadkach co wyrób objęty umową, w przypadku wskazanym w pkt. f) , g), i) nie wyższej niż cena wyrobu objętego umową i nie gorszej jakości.
|
IV 4 4 data |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|