„Wyposażenie stanowisk” w ramach projektu: „Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii – e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie”

Publication date 2017-12-22
End date 2018-01-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635272-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie stanowisk – dostawa Stacji roboczych – Mobilnych – 5 szt. w ramach projektu: „Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii – e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działanie 2.1 „E-usługi”, Poddziałanie 2.1.1 „E-usługi dla Mazowsza”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie Nr RPMA.02.01.01-14-1725/15-00 zawartej w dniu 12 lipca 2016 r wraz z późniejszymi zmianami oraz umową nr Umową Nr 126/NW-I-I/D/16 wraz z późniejszymi zmianami.

Ogólny Opis Projektu:
Podstawowym celem Projektu „Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrążenie form konsultacji
i terapii – e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie” jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu psychologii i psychiatrii dla pacjentów przy użyciu technologii audiowizualnych. Ponadto projekt będzie realizowany zgodnie z dostosowaniem do obowiązujących norm, przy zachowaniu interooperacyjności z platformą krajową P1 oraz P2, zapewniając bezpieczeństwo wdrażanych systemów informatycznych oraz przetwarzania danych zgodnie z obowiązującym prawem i zgodność e-usług że standardami WCAG 2.0.
Cele szczegółowe Projektu
Przedmiotem projektu jest przygotowanie oraz wdrożenie 7 e-usług na poziomie dojrzałości 4 (portale o określonym przeznaczeniu udostępniające informacje pochodzące z różnych urzędów i umożliwiające realizację transakcji. Poziom integracji stwarza możliwość dokonania wszystkich czynności niezbędnych do załatwienia danej sprawy urzędowej drogą elektroniczną- od uzyskania informacji, przez pobranie odpowiednich formularzy i po ich wypełnieniu odesłanie ich drogą internetową (czasami wypełnienie formularzy on-line na stronie internetowej), aż po uiszczenie wymaganych opłat i otrzymanie oficjalnego zezwolenia, zaświadczenia, decyzji lub innego dokumentu, o który stara się dana osoba):
1. Komunikator do interwencyjnej pomocy psychologicznej (np. w formie chat’u lub komunikatora z wykorzystaniem kamery internetowej);
2. Rejestracja na wizytę;
3. Korzystanie z usługi psychologa online;
4. Porady psychiatry w formie e-terapii;
5. Rozwiązywanie testów psychologicznych weryfikowanych automatycznie, jako element leczenia psychologicznego i psychiatrycznego;
6. Ewaluacja świadczonych usług z zakresu telemedycyny – w formie ankiet m.in. poziomu satysfakcji;
7. Wpisanie się do kalendarza wizyt na wizytę stacjonarną w szpitalu jako kontynuacja leczenia rozpoczętego w formie e-terapii.

Obszary w jakich będzie udzielane wsparcie to:
• poradnia zdrowia psychicznego,
• poradnia leczenia zaburzeń snu,
• poradnia uzależnienia i współuzależnienia od alkoholu,
• poradnia uzależniania od narkotyków i substancji psychoaktywnych,
• poradnia seksuologiczna i patologii współżycia,
• poradnia leczenia nerwic.
Projektowanie i budowa e-usług będą realizowane w oparciu o metody projektowania zorientowanego na użytkownika. Natomiast sam projekt jest bezpośrednią odpowiedzią na widoczne zapotrzebowanie obywateli w postaci wsparcia psychologicznego
i psychiatrycznego w formie interwencyjnej oraz dla osób, które z różnych powodów nie mają możliwości skorzystać ze stacjonarnej pomocy.
Grupami odbiorców projektu będą przede wszystkim osoby potrzebujące wsparcia, ich rodziny, osoby z niepełnosprawnościami, mniejsze podmioty lecznicze nie posiadające wystarczającego potencjału wsparcia psychologicznego oraz inne służby takie jak np. policja czy straż pożarna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b05e85cf-d45b-4edd-8816-a667375d453b
Biuletyn 635272-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
Regon 29807000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00665
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 8252031 w. 355, 356
Zamawiajacy fax 022 8252031 w. 355
Zamawiajacy email zamowienia-publiczne@wp.pl
Adres strony url www.szpitalnowowiejski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: „Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii – e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działanie 2.1 „E-usługi”, Poddziałanie 2.1.1 „E-usługi dla Mazowsza”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie Nr RPMA.02.01.01-14-1725/15-00 zawartej w dniu 12 lipca 2016 r. z późn. zm.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnowowiejski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnowowiejski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w punkcie 15 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu „Wyposażenie stanowisk” w ramach projektu: „Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii – e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie”
Numer referencyjny 29/DZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie stanowisk – dostawa Stacji roboczych – Mobilnych – 5 szt. w ramach projektu: „Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrażanie form konsultacji i terapii – e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działanie 2.1 „E-usługi”, Poddziałanie 2.1.1 „E-usługi dla Mazowsza”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie Nr RPMA.02.01.01-14-1725/15-00 zawartej w dniu 12 lipca 2016 r wraz z późniejszymi zmianami oraz umową nr Umową Nr 126/NW-I-I/D/16 wraz z późniejszymi zmianami. Ogólny Opis Projektu: Podstawowym celem Projektu „Poprawa dostępności do ambulatoryjnych usług medycznych w zakresie zdrowia psychicznego poprzez wdrążenie form konsultacji i terapii – e-Terapia w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie” jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu psychologii i psychiatrii dla pacjentów przy użyciu technologii audiowizualnych. Ponadto projekt będzie realizowany zgodnie z dostosowaniem do obowiązujących norm, przy zachowaniu interooperacyjności z platformą krajową P1 oraz P2, zapewniając bezpieczeństwo wdrażanych systemów informatycznych oraz przetwarzania danych zgodnie z obowiązującym prawem i zgodność e-usług że standardami WCAG 2.0. Cele szczegółowe Projektu Przedmiotem projektu jest przygotowanie oraz wdrożenie 7 e-usług na poziomie dojrzałości 4 (portale o określonym przeznaczeniu udostępniające informacje pochodzące z różnych urzędów i umożliwiające realizację transakcji. Poziom integracji stwarza możliwość dokonania wszystkich czynności niezbędnych do załatwienia danej sprawy urzędowej drogą elektroniczną- od uzyskania informacji, przez pobranie odpowiednich formularzy i po ich wypełnieniu odesłanie ich drogą internetową (czasami wypełnienie formularzy on-line na stronie internetowej), aż po uiszczenie wymaganych opłat i otrzymanie oficjalnego zezwolenia, zaświadczenia, decyzji lub innego dokumentu, o który stara się dana osoba): 1. Komunikator do interwencyjnej pomocy psychologicznej (np. w formie chat’u lub komunikatora z wykorzystaniem kamery internetowej); 2. Rejestracja na wizytę; 3. Korzystanie z usługi psychologa online; 4. Porady psychiatry w formie e-terapii; 5. Rozwiązywanie testów psychologicznych weryfikowanych automatycznie, jako element leczenia psychologicznego i psychiatrycznego; 6. Ewaluacja świadczonych usług z zakresu telemedycyny – w formie ankiet m.in. poziomu satysfakcji; 7. Wpisanie się do kalendarza wizyt na wizytę stacjonarną w szpitalu jako kontynuacja leczenia rozpoczętego w formie e-terapii. Obszary w jakich będzie udzielane wsparcie to: • poradnia zdrowia psychicznego, • poradnia leczenia zaburzeń snu, • poradnia uzależnienia i współuzależnienia od alkoholu, • poradnia uzależniania od narkotyków i substancji psychoaktywnych, • poradnia seksuologiczna i patologii współżycia, • poradnia leczenia nerwic. Projektowanie i budowa e-usług będą realizowane w oparciu o metody projektowania zorientowanego na użytkownika. Natomiast sam projekt jest bezpośrednią odpowiedzią na widoczne zapotrzebowanie obywateli w postaci wsparcia psychologicznego i psychiatrycznego w formie interwencyjnej oraz dla osób, które z różnych powodów nie mają możliwości skorzystać ze stacjonarnej pomocy. Grupami odbiorców projektu będą przede wszystkim osoby potrzebujące wsparcia, ich rodziny, osoby z niepełnosprawnościami, mniejsze podmioty lecznicze nie posiadające wystarczającego potencjału wsparcia psychologicznego oraz inne służby takie jak np. policja czy straż pożarna.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy.
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie jednak nie dłużej niż 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4): a) lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) lit. b i e - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych dla zastępowanych dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) opisów w postaci kart katalogowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta wraz z opisami technicznymi w języku polskim dla zaoferowanych stacji roboczych – mobilnych b) w przypadku gdy dokumenty, o których mowa w lit. a), nie zawierają danych pozwalających na weryfikację wszystkich wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowo odrębne oświadczenie o spełnieniu danego wymagania przez oferowane urządzenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, c) wydruk ze strony internetowej wyników w teście wydajności Passmark Performance Test procesora i karty graficznej - stacja robocza – mobilna, d) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą EU RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta sprzętu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta sprzętu – stacja robocza mobilna.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia (zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ), c) w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę, d) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w pkt 11.1 SIWZ (zgodne w treści z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wskazanych w pkt 11.1. 3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4) Zamawiający wymaga aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 1, zawierało w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i dołączony do oferty w oryginale lub w notarialnie poświadczonej kopii. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie o którym mowa w ppkt 2 lit. a) będzie podlegało złożeniu na wezwanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca nie złoży go w trybie przewidzianym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w ppkt 2 lit. a) jeżeli na daną część zamówienia wpłynie tylko jedna oferta.
Wadium Nie dotyczy.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy.
Warunki do licytacji Nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy.
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy.
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy.
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy.
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy.
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy.
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy.
IV 4 6 Nie dotyczy.
IV 4 7 Nie dotyczy.
IV 4 8 Nie dotyczy.
IV 4 9 Nie dotyczy.
IV 4 12 Nie dotyczy.
IV 4 13 Nie dotyczy.
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy.
IV 4 14 Nie dotyczy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w następującym zakresie: 1) zmiany stawki podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego, w zakresie determinowanym tymi zmianami (zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów przy zachowaniu niezmienności ceny jednostkowej netto); 2) zmiany w zakresie oferowanego przedmiotu Umowy poprzez zmianę producenta, typu, modelu lub numeru katalogowego Sprzętu/Oprogramowania*, na Sprzęt/Oprogramowanie* o parametrach tożsamych lub lepszych jak pierwotnie oferowane w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny – po przedstawieniu przez Wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany. 2. Niezależnie od postanowień ust. 1, Umowa może zostać zmieniona w pozostałym zakresie dopuszczalnym przez art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiany treści Umowy wymienione w niniejszym paragrafie z inicjatywy Wykonawcy, dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku do Zamawiającego, w terminie 4 dni roboczych od powzięcia informacji o wystąpieniu podstaw zmiany Umowy. 4. Postanowienia niniejszego paragrafu nie przyznają żadnej ze stron Umowy roszczenia o zawarcie aneksu do Umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej możliwości opóźnienia wykonania przedmiotu Umowy. 6. Każda zmiana postanowień Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2018-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 6 2 Powody Nie dotyczy.
IV 4 4 jezyki POLSKI.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy.

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)