GuidZP400 |
e74fb888-5ccf-47fb-92e6-f72f91091290
|
Biuletyn |
635673-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.
|
Regon |
63030345400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
28 Czerwca 1956 r.
|
Zamawiajacy adres numer domu |
404
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-441
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
616 686 984
|
Zamawiajacy fax |
616 686 992
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wcwi.com.pl
|
Adres strony url |
www.wcwi.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
WRPO 2014-2020,RPWP.01.03.02-30-013/16-00 Oś priorytetowa 1: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka / Działanie 1.3. Wsparcie przedsiębiorczości i infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego, /Poddziałanie 1.3.2 Poprawa jakości usług na rzecz inkubacji przedsiębiorstw
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
JLSW Janaszczyk Lis & Wspólnicy Radcowie Prawni Spółka komandytowa, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406, 61-441 Poznań
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wcwi.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wcwi.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pomieszczeń biurowych w części inkubatorowej, części wspólnych, recepcji dla budynku zlokalizowanego przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 400 w Poznaniu w ramach projektu „Rozwój Poznańskiego Parku Technologiczno – Przemysłowego poprzez specjalistyczne usługi doradcze wspierające IOB oraz funkcjonalne włączenie Budynku 400 w struktury PPTP
|
Numer referencyjny |
ZP/WCWI/2017/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia dostarczenie do Budynku i montaż na Terenie Montażu wyposażenia biurowego spełniającego wszystkie parametry wskazane w SIWZ. Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy określa Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Umowa.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje w okresie 3 (słownie: trzy) lat, liczonych od dnia udzielenia Zamówienia jako zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub dostaw, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Data zakonczenia |
2018-03-09T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Odstępuje się od opisu w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Odstępuje się od opisu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Odstępuje się od opisu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i do zawarcia Umowy - w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie Zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów do wykonania Zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania Zamówienia, przedstawiając w tym celu dokumenty zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zasady i warunki wniesienia wadium wskazane zostały w Rozdziale XII IDW.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Poza zmianami postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy przewidzianych w art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu wykonywanego Przedmiotu Umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniej zmianie proporcjonalnie do wartości niewykonanego zakresu Przedmiotu Umowy, 2) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Zamówienia w razie rezygnacji Zamawiającego z realizacji części Zamówienia. Wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniej zmianie proporcjonalnie do wartości niewykonanej części Zamówienia, 3) zmiany wynagrodzenia brutto, określonego w § 13 ust. 1 Umowy, w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 4) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu Zamówienia (Umowy) z przyczyn niezależnych od żadnej ze Stron lub powodu okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego bez konieczności zmiany Wynagrodzenia, 5) przedłużenie wskazanego w § 11 ust. 2 Umowy terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli zmiana ta jest następstwem niezawinionego przez Wykonawcę działania lub zaniechania organów administracji publicznej lub podmiotów trzecich w szczególności wykonawców robót budowlanych przy czym przedłużenie terminu wykonania Umowy nastąpi o czas odpowiedni do okresu trwania tych okoliczności, 2. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych, jako upoważnione do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|