| GuidZP400 |
11c3a2d4-9884-49ed-b680-a0c24c592ae9
|
| Biuletyn |
634271-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Nowy Sącz
|
| Regon |
49189316700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
18 448-66-05
|
| Zamawiajacy fax |
18 443-78-63
|
| Zamawiajacy email |
zzp@nowysacz.pl
|
| Adres strony url |
www.nowysacz.pl, www.bip.nowysacz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie (określone w poz. 1 Szczegółowego kosztorysu ofertowego w ilości 130 ryz) jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 10.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Projekt pn.: „Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II”.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.nowysacz.pl; www.bip.nowysacz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowysacz.pl; www.bip.nowysacz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Nowego Sacza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza oraz dostawa papieru na potrzeby realizacji projektu pn.: „Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II”
|
| Numer referencyjny |
ZZP.271.1055.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza oraz dostawa papieru na potrzeby realizacji projektu pn.: „Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 10.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Dostawy będą realizowane na bieżąco, w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018r.
|
| Okreslenie warunkow |
W zakresie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. DOKUMENTY potwierdzające, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: informacje producenta (próbki) świadczące o wymaganych przez zamawiającego parametrach oferowanego artykułu – dotyczy sytuacji o których mowa w Rozdz. III pkt 3 lit. d) specyfikacji. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, składane jest w oryginale.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|