Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Publication date 2017-12-28
End date 2018-01-09 00:00:00
Instytucja WS SPZOZ
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636723-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4c81da0-09d3-488a-b447-ec149f75eaaa
Biuletyn 636723-N-2017
Zamawiajacy nazwa WS SPZOZ
Regon 970774733
Zamawiajacy adres ulica Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon (68)3882285
Zamawiajacy fax (68)3871281
Zamawiajacy email zpszpital.krystyna@wp.pl
Adres strony url http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny WS SP ZOZ Nowa Sól
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sóll
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Numer referencyjny DZP-280-125/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje: - W Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - W Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto, - W Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - W Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto, - W Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 500,00 zł brutto, - W Pakiecie VI jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto, - W Pakiecie VII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, - W Pakiecie VIII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto, - W Pakiecie IX jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 5 500,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Zakresie warunkow udzialu b) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje - W Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - W Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto, - W Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - W Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto, - W Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 500,00 zł brutto, - W Pakiecie VI jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto, - W Pakiecie VII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, - W Pakiecie VIII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto, - W Pakiecie IX jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 11.1. Oświadczenie, że produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) posiadają odpowiedni Certyfikat CE lub Deklarację zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej jako normę zharmonizowane z dyrektywą. Dokumenty te zostaną przedłożone Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 11.2 Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o przesłaniu próbek zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wezwie Wykonawcę do przesłanie próbek tylko w przypadku, gdy będzie posiadał uzasadnioną wątpliwość i nie będzie mógł potwierdzić zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.9 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy zakres zmian został określony § 8 Projektu Umowy.
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I- Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II- Sukcesywne dostawy kasetek histopatologicznych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy kasetek histopatologicznych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III- Sukcesywne dostawy bibuły i markerów na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy bibuły i markerów na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV- Sukcesywne dostawy szkiełek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy szkiełek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V- Sukcesywne dostawy ostrzy na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy ostrzy na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet VI- Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet VII- Sukcesywne dostawy mdułowego archiwum i innego sprzętu na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy mdułowego archiwum i innego sprzętu na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet VIII- Sukcesywne dostawy próbówek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy próbówek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet IX- Sukcesywne dostawy żyletek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy żyletek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw częściowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)