Dostawy w roku 2018 nabiału

Publication date 2017-12-28
End date 2018-01-08 00:00:00
Instytucja Śląski Ogród Zoologiczny
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636664-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

jogurt naturalny bez dodatku cukru op. 180 g szt 3208;
mleko w płynie 3,2% karton 1l UHT szt 260;
serek waniliowy 140-150g homogenizowany szt 208;
twaróg chudy , krajanka , op. max 1 kg kg 756;
Wymagania dot. produktów:

1. Opakowania produktów nie mogą być uszkodzone w taki sposób, że mogą wpłynąć na jakość danego
asortymentu, czy jego termin przydatności do spożycia.

2. Minimalny termin przydatności do spożycia wynosi 10 dni od daty dostawy.

3. Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony zamawiającego.
Nie spełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych może spowodować nie przyjęcie części lub całości
danej dostawy.

4. Częstotliwość dostaw: nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w terminach i ilościach uzgodnionych
z Zamawiającym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy wynikającej
ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych
lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość
danego asortymentu w cenie jak w umowie.

6. W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru, Wykonawca
zobowiązany jest wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad jakościowych lub uzupełnić
braki ilościowe w terminie do 48 godzin, na własny koszt.

7. Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy, w godzinach pracy Magazynu zamawiającego
tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.00.

8. Poszczególne dostawy będą następować w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania
w oparciu o zamówienia z Magazynu zamawiającego składane telefonicznie, e-mailem lub zgłaszane w inny nie
budzący wątpliwości sposób.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym lub/i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawcy nie służą z tego tytułu żadne roszczenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95d13388-de34-49d7-9848-d899a64d0189
Biuletyn 636664-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląski Ogród Zoologiczny
Regon 24095136000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 666 031 496
Zamawiajacy email sekretariat@slaskiezoo.pl
Adres strony url www.zoo.silesia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoo.silesia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoo.silesia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Ogród Zoologiczny 41-501 Chorzów, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy w roku 2018 nabiału
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu jogurt naturalny bez dodatku cukru op. 180 g szt 3208; mleko w płynie 3,2% karton 1l UHT szt 260; serek waniliowy 140-150g homogenizowany szt 208; twaróg chudy , krajanka , op. max 1 kg kg 756; Wymagania dot. produktów: 1. Opakowania produktów nie mogą być uszkodzone w taki sposób, że mogą wpłynąć na jakość danego asortymentu, czy jego termin przydatności do spożycia. 2. Minimalny termin przydatności do spożycia wynosi 10 dni od daty dostawy. 3. Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony zamawiającego. Nie spełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych może spowodować nie przyjęcie części lub całości danej dostawy. 4. Częstotliwość dostaw: nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak w umowie. 6. W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru, Wykonawca zobowiązany jest wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad jakościowych lub uzupełnić braki ilościowe w terminie do 48 godzin, na własny koszt. 7. Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy, w godzinach pracy Magazynu zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.00. 8. Poszczególne dostawy będą następować w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w oparciu o zamówienia z Magazynu zamawiającego składane telefonicznie, e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym lub/i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawcy nie służą z tego tytułu żadne roszczenia.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia załącznik nr 4 do siwz
IV 4 14 nie jest wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym zakresie: 1. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: ograniczenia zakresu dostaw objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności zakupu części asortymentu lub w przypadku opisanym w pkt. 4. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny przedmiotu umowy w drodze negocjacji wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub opłat celnych na podstawie aneksu do umowy. 3. Wykonawca może chwilowo lub na stałe obniżyć cenę danego asortymentu objętego umową co nie stanowi zmiany umowy , zawiadamiając o tym Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak w umowie.
IV 4 4 data 2018-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)