Rozbudowa systemu szpitalnego ASSECO AMMS wraz z dostawą sprzętu komputerowego, serwera oraz urządzenia UTM dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu

Publication date 2017-12-28
End date 2018-01-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636623-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego systemu szpitalnego ASSECO AMMS wraz z dostawą sprzętu komputerowego, serwera oraz urządzenia UTM.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części tj.
Część nr 1: Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem,
Część nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego,
Część nr 3: Dostawa serwera,
Część nr 4: Dostawa urządzenia UTM,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na cztery części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - zgodnie z podziałem na ww. cztery części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91ed0b94-0173-453d-92a2-d8efd5b8c24e
Biuletyn 636623-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 350 63 86
Zamawiajacy fax 343 565 870
Zamawiajacy email przetargi@spzozlubliniec.pl
Adres strony url www.spzozlubliniec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozlubliniec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Lublińcu ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa systemu szpitalnego ASSECO AMMS wraz z dostawą sprzętu komputerowego, serwera oraz urządzenia UTM dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
Numer referencyjny ZP/47/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego systemu szpitalnego ASSECO AMMS wraz z dostawą sprzętu komputerowego, serwera oraz urządzenia UTM. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części tj. Część nr 1: Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem, Część nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego, Część nr 3: Dostawa serwera, Część nr 4: Dostawa urządzenia UTM, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na cztery części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - zgodnie z podziałem na ww. cztery części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznych i zawodowej jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na: - dla część nr 1: Dostawie oprogramowania ASSECO AMMS wraz z jego wdrożeniem za kwotę nie mniejszą niż 90 000,00 zł brutto, każda dostawa. - dla część nr 2: Dostawie sprzętu komputerowego za kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł brutto, każda dostawa. - dla część nr 3: Dostawie serwera za kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł brutto, każda dostawa. - dla część nr 4: Dostawie urządzenia UTM za kwotę nie mniejszą niż 9000,00 zł brutto, każda dostawa.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy techniczne, katalogi lub inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione a) uzupełniony i podpisany druk OFERTA – zgodnie z załącznikami nr 4 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, jako uprawniona do jego reprezentowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2018-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)