Dostawa materiałów promocyjnych

Publication date 2017-12-28
End date 2018-01-12 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635419-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Kod CPV:
39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 Materiały reklamowe
2. Zakup materiałów promocyjnych związane jest z realizacją działań mających na celu promowanie produktów rolnych i żywnościowych zgodnie z art. 9 ust. 2 pkt 16 ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa oraz z realizacją postanowień umowy o partnerstwie przy wspólnej realizacji projektu pozakonkursowego pn. Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Materiały promocyjne, tj. magnesy filcowe, podkładki filcowe pod talerze, power banki, zestawy do malowania, deski do krojenia, rękawice i przybory kuchenne oraz bawełniane torby na zakupy, breloki, kubki ceramiczne, notesy i długopisy, będą wykorzystywane podczas działań adresowanych do konsumentów oraz potencjalnych odbiorców polskich produktów w kraju i za granicą, działań targowych, konferencyjnych i wystawienniczych, a także w trakcie spotkań informacyjnych
3. Szacunkowa wartość zamówienia: 165 000,00 zł netto, w tym:
- wartość szacunkowa zadania częściowego nr 1: 70 000,00 zł netto,
- wartość szacunkowa zadania częściowego nr 2: 95 000,00 zł netto
4. Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 5a (w odniesieniu do zadania częściowego nr 1) i 5b (w odniesieniu do zadania częściowego nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29200ab4-aa09-4a1f-8a2e-2a5a983a4906
Biuletyn 635419-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Regon 367849538
Zamawiajacy adres ulica Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 661-72-72
Zamawiajacy email ar.andrzejewski@arr.gov.pl
Adres strony url http://www.kowr.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych
Numer referencyjny 60/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Kod CPV: 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne 22462000-6 Materiały reklamowe 2. Zakup materiałów promocyjnych związane jest z realizacją działań mających na celu promowanie produktów rolnych i żywnościowych zgodnie z art. 9 ust. 2 pkt 16 ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa oraz z realizacją postanowień umowy o partnerstwie przy wspólnej realizacji projektu pozakonkursowego pn. Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Materiały promocyjne, tj. magnesy filcowe, podkładki filcowe pod talerze, power banki, zestawy do malowania, deski do krojenia, rękawice i przybory kuchenne oraz bawełniane torby na zakupy, breloki, kubki ceramiczne, notesy i długopisy, będą wykorzystywane podczas działań adresowanych do konsumentów oraz potencjalnych odbiorców polskich produktów w kraju i za granicą, działań targowych, konferencyjnych i wystawienniczych, a także w trakcie spotkań informacyjnych 3. Szacunkowa wartość zamówienia: 165 000,00 zł netto, w tym: - wartość szacunkowa zadania częściowego nr 1: 70 000,00 zł netto, - wartość szacunkowa zadania częściowego nr 2: 95 000,00 zł netto 4. Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 5a (w odniesieniu do zadania częściowego nr 1) i 5b (w odniesieniu do zadania częściowego nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 165000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow „Termin wykonania przedmiotu umowy” jest jednym z kryteriów oceny ofert. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie liczby dni podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Maksymalny dopuszczalny termin wykonania przedmiotu umowy to 21 dni. Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium za skrócenie dopuszczalnego terminu. Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium, to 30 punktów.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca składający ofertę: a) na zadanie częściowe nr 1 spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. polegające na dostawie materiałów promocyjnych), każda o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. b) na zadanie częściowe nr 2 spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. polegające na dostawie materiałów promocyjnych), każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto. UWAGA 1: W przypadku, gdy wartość dostawy zostanie wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień publicznych UWAGA 2: W przypadku wykazania dostaw, realizowanych w oparciu o umowę nie zakończoną przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, Zamawiający uwzględni wartość tej ich części, która do upływu ww. terminu została faktycznie zrealizowana.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do złożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy, jej rozwiązanie za zgodą obu Stron, jak również odstąpienie od Umowy oraz wypowiedzenie Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy, w szczególności: 1) w przypadku zmiany „Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów” – w takim przypadku wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy , wskazany w § 3 ust. 8 lit. b) Umowy (załącznik nr 5a i 5b do SIWZ), 2) zmiany terminu - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy) jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy, w szczególności spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży w interesie publicznym.
IV 4 4 data 2018-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 70000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe „Termin wykonania przedmiotu umowy” jest jednym z kryteriów oceny ofert. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie liczby dni podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Maksymalny dopuszczalny termin wykonania przedmiotu umowy to 21 dni. Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium za skrócenie dopuszczalnego terminu. Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium, to 30 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy następujących materiałów promocyjnych (zgodnych ze Specyfikacją ilościowo-techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do załącznika nr 5a do SIWZ): Bawełniana torba na zakupy - 1 000 szt., Brelok - 1 200 szt., Power bank - 450 szt., Kubek ceramiczny - 500 szt., Notes - 700 szt., Długopis bambusowy - 700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 95000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe „Termin wykonania przedmiotu umowy” jest jednym z kryteriów oceny ofert. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie liczby dni podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Maksymalny dopuszczalny termin wykonania przedmiotu umowy to 21 dni. Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium za skrócenie dopuszczalnego terminu. Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium, to 30 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy następujących materiałów promocyjnych (zgodnych ze Specyfikacją ilościowo-techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do załącznika nr 5a do SIWZ): Magnesy filcowe - 5000 szt., Podkładka filcowa pod talerze - 3000 szt., Power bank - 1000 szt., Zestaw do malowania - 1000 szt., Kuchenna deska do krojenia z uchwytem do trzymania - 1000 szt., Komplet (2 sztuki) sylikonowych rękawic kuchennych - 1000 par, Komplet (3 sztuki) przyborów kuchennych - 1000 kpl.
  

Criterion

Kryteria 3) Termin uzupełnienia przedmiotu umowy - termin dostarczenia przedmiotu umowy zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów promocyjnych niezgodnych z parametrami określonymi w Załączniku nr 1 oraz Załączniku nr 2 do umowy (K3)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria 4) Wartość kary umownej za każdy dzień oczekiwania na dostarczenie materiałów promocyjnych zgodnych z Umową - w przypadku dostarczenia materiałów promocyjnych niezgodnych z parametrami określonymi w Załączniku nr 1 oraz Załączniku nr 2 do umowy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria 2) Termin wykonania przedmiotu umowy (K2)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria 1) Cena (K1)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)