GuidZP400 |
e3ff075e-2a93-4f41-8b45-dc752ac366ae
|
Biuletyn |
637193-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
|
Regon |
158300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Politechniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 313 500
|
Zamawiajacy fax |
426 313 502
|
Zamawiajacy email |
liliana.podkocka@p.lodz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
zp.p.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zp.p.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, za pośrednictwem posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Architektury i Urbanistyki
|
Numer referencyjny |
08/W6/19/2017-Zp
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i oprogramowania w podziale na części.
Część 1 – Komputery - 22 sztuki Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym, 11 szt notebooków;
Część 2 – Drukarki 13 szt, Dyski 7 szt, Monitory 6 sztuk i Ups 4 sztuki;
Część 3 – Oprogramowanie 3 sztuki
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 4 pkt.1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
2.1 Aktualizacje danych Wykonawcy poprzez zmianę: nazwy, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy, zmianę osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
2.2 Zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. W szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje.
2.3 Zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-01-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i oprogramowania w podziale na części.
Komputery - 22 sztuki Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym,
11 szt notebooków;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo - cenowej, załącznik nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drukarki, Dyski, Monitory i Ups
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Drukarek laserowych w ilości 13 szt, Dysków twardych zewnętrznych w ilości 7 szt, Monitorów led 6 sztuk i Ups 4 sztuki;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie Microsoft Office Mac Home & Business 2016 lub równoważne w ilości 3 sztuk
|
| |