Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Architektury i Urbanistyki

Data publikacji 2017-12-29
Data zakończenia 2018-01-11 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637193-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 481900006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i oprogramowania w podziale na części.
Część 1 – Komputery - 22 sztuki Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym, 11 szt notebooków;
Część 2 – Drukarki 13 szt, Dyski 7 szt, Monitory 6 sztuk i Ups 4 sztuki;
Część 3 – Oprogramowanie 3 sztuki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3ff075e-2a93-4f41-8b45-dc752ac366ae
Biuletyn 637193-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Regon 158300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Politechniki
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 313 500
Zamawiajacy fax 426 313 502
Zamawiajacy email liliana.podkocka@p.lodz.pl
Adres strony internetowej narzedzia zp.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja zp.p.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, za pośrednictwem posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Architektury i Urbanistyki
Numer referencyjny 08/W6/19/2017-Zp
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i oprogramowania w podziale na części. Część 1 – Komputery - 22 sztuki Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym, 11 szt notebooków; Część 2 – Drukarki 13 szt, Dyski 7 szt, Monitory 6 sztuk i Ups 4 sztuki; Część 3 – Oprogramowanie 3 sztuki
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 4 pkt.1 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 2.1 Aktualizacje danych Wykonawcy poprzez zmianę: nazwy, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy, zmianę osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 2.2 Zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. W szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje. 2.3 Zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2018-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i oprogramowania w podziale na części. Komputery - 22 sztuki Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym, 11 szt notebooków; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo - cenowej, załącznik nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarki, Dyski, Monitory i Ups
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Drukarek laserowych w ilości 13 szt, Dysków twardych zewnętrznych w ilości 7 szt, Monitorów led 6 sztuk i Ups 4 sztuki;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie Microsoft Office Mac Home & Business 2016 lub równoważne w ilości 3 sztuk
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)