DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO

Publication date 2017-12-29
End date 2018-01-08 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637188-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego, do siedziby Zamawiającego
(Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1
do nin. specyfikacji.
2. Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3A i 3B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8eaa3683-7bad-4b47-b26c-af88e357f46e
Biuletyn 637188-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 121188694
Zamawiajacy adres ulica os. Złotej Jesieni
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-826
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126468502
Zamawiajacy fax 126468930
Zamawiajacy email asorys@rydygierkrakow.pl
Adres strony url www.szpitalrydygier.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalrydygier.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na Dzienniku Podawczym Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 1, pokój 238
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO
Numer referencyjny 438/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego, do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3A i 3B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 4. Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji). W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), d) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna/ katalogi/ opracowania w języku polskim, zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów. Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu – dotyczy wszystkich pakietów. b) Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE – dla pakietów nr: 2,4,5,7. c) Norma PN-EN ISO 11140-1 – (dotycząca wskaźników chemicznych) – dla pakietu nr 6.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 2-5 niniejszego paragrafu. 2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych b) ilościowym (zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego wyrobu medycznego w ramach wartości umowy); c) zmiany ceny brutto wyrobu medycznego w przypadku zmiany stawki VAT d) wyrobu medycznego w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania wyrobu medycznego o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry określone w załączniku nr 1 do umowy. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy. e) osób kluczowych do realizacji umowy oraz osób reprezentujących Strony z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) f) danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie g) numeru katalogowego wyrobu medycznego. 3. W przypadku trudności finansowych Nabywcy, Strony mogą zmienić umowę zmniejszając liczbę zamawianych wyrobów medycznych. 4. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
IV 4 4 data 2018-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wraz z ilościami zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wraz z ilościami zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wraz z ilościami zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wraz z ilościami zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wraz z ilościami zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wraz z ilościami zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wraz z ilościami zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)