GuidZP400 |
87261c55-4d71-443e-80a3-15a7de2c2fcb
|
Biuletyn |
637179-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Instytut Górnictwa
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Gwarków 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40166
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2581631-9
|
Zamawiajacy fax |
322596533
|
Zamawiajacy email |
bgxzg@gig.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gig.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dla części I i III Zakup realizowany jest w ramach projektu COALBYPRO: Innovative management of COAL BY-PROducts leading also to CO2 emissions reduction /Inowacyjne zarządzanie produktami ubocznymi ze spalania węgla prowadzące również do redukcji emisji CO2/. Projekt współfinansowany z Funduszu Badawczego Węgla i Stali. Dla części II i IV Zakup realizowany będzie w ramach projektu INVARO: „Ocena zasobów i zagrożeń związanych z roślinnymi gatunkami inwazyjnymi na terenach transgranicznych”. Projekt realizowany jest w ramach programu Interreg V-A Cz-Pl - Decyzja nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_006/0000059.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gig.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę: Część I: Notebook A – 1 szt. Część II: Notebook B – 1 szt. Część III: Tablet -2 szt. Część IV: Projektor + ekran projekcyjny-1 szt.
|
Numer referencyjny |
FZ - 1/4906/MKO/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przetarg nieograniczony na dostawę:
Część I: Notebook A – 1 szt.
Część II: Notebook B – 1 szt.
Część III: Tablet -2 szt.
Część IV: Projektor + ekran projekcyjny-1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
13256,48
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Liczba części: 4.
Na każdą część zamówienia powinien zostać złożony osobny formularz oferty.
2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
1. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia do: 2 tygodni od daty zawarcia umowy,
na warunkach CIP Incoterms 2010, do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Zespół Informatyki – FI, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice.
2. Wykonawca zapewni gwarancję która będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury i wynosić będzie nie mniej niż 24 miesiące.
3. Warunki płatności: płatności będzie liczona od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury obejmującej dostarczony towar i wynosi 30 dni. Podstawą do wystawienia faktury będą podpisane przez obie strony protokoły odbioru ilościowo – jakościowego.
Dla części I i III
Zakup realizowany jest w ramach projektu COALBYPRO: Innovative management of COAL BY-PROducts leading also to CO2 emissions reduction /Inowacyjne zarządzanie produktami ubocznymi ze spalania węgla prowadzące również do redukcji emisji CO2/.
Projekt współfinansowany z Funduszu Badawczego Węgla i Stali.
Dla części II i IV
Zakup realizowany będzie w ramach projektu INVARO: „Ocena zasobów i zagrożeń związanych z roślinnymi gatunkami inwazyjnymi na terenach transgranicznych”. Projekt realizowany jest w ramach programu Interreg V-A Cz-Pl - Decyzja nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_006/0000059.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych,
c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany.
3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. 4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski– nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I: Notebook A – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1818,36
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część I: Notebook A – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II: Notebook B – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2714,36
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część II: Notebook B – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III: Tablet -2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4846,77
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część III: Tablet -2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV: Projektor + ekran projekcyjny-1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3877,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV: Projektor + ekran projekcyjny-1 szt.
|
| |