„Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku”

Publication date 2017-12-29
End date 2018-01-09 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636807-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku, obejmująca:
1) Dostawę, montaż, konfigurację i uruchomienie niezbędnego sprzętu serwerowego,
2) Dostawę i uruchomienie systemu bazodanowego na potrzeby ZSI,
3) Dostawę oraz wdrożenie ZSI,
4) Świadczenie usług gwarancyjnych dla wdrożonego ZSI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz etapy dostawy i wdrożenia poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowe obowiązki wykonawcy dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b905ce1c-5d12-4e55-ac18-924bfac76142
Biuletyn 636807-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 91134032800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 054 231 10 33
Zamawiajacy fax 054 232 56 15
Zamawiajacy email sekretariat@mzoz.pl
Adres strony url www.bip.mzoz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mzoz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2017.1481 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o., ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, Sekretariat, II piętro, pok. 47
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku”
Numer referencyjny ZP/09/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) w Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku, obejmująca: 1) Dostawę, montaż, konfigurację i uruchomienie niezbędnego sprzętu serwerowego, 2) Dostawę i uruchomienie systemu bazodanowego na potrzeby ZSI, 3) Dostawę oraz wdrożenie ZSI, 4) Świadczenie usług gwarancyjnych dla wdrożonego ZSI. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz etapy dostawy i wdrożenia poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Szczegółowe obowiązki wykonawcy dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 8
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: a) posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie w dostarczeniu i wdrożeniu min.: - dwóch zintegrowanych systemów informatycznych dla podmiotów świadczących usługi zdrowotne o wartości min. 200.000,00 zł. każdy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów dotyczących: 1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI.II. pkt 1 ppkt 1-3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej: Pkt 1- powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Pkt 2 - powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. V. pkt 2 ppkt 2) lit. a) SIWZ, 2. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. V. pkt 2 ppkt 3) lit. a) SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty, Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), Karty, katalogi, specyfikacje techniczne dla oferowanego serwera, potwierdzające parametry techniczne wymagane przez zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, możliwe są w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu) w przypadkach wystąpienia okoliczności: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w dniu jej zawarcia np. okoliczności wynikające z działania siły wyższej lub okoliczności za które wykonawca lub Zamawiający bezpośrednio nie odpowiada; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron niniejszej umowy, 3. Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowa funkcjonalność systemu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)