Pomoce i akcesoria medyczne, specjalistyczny sprzęt jednorazowy.

Publication date 2017-12-29
End date 2018-01-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636965-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy i akcesoriów medycznych, specjalistycznego sprzętu jednorazowego, które zostały opisane w załącznikach od nr 5 do nr 16 do SIWZ (Formularze cenowe).
Zadanie nr 1 Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
Zadanie nr 2 Wkłucia centralne i maski anestetyczne
Zadanie nr 3 Pojemniki na mocz, szczoteczki chirurgiczne,cewniki moczowe i rurki sigmoidoskopowe
Zadanie nr 4 Jednorazowe stazy, ręczniki , prześcieradła, fartuchy foliowe,wzierniki uszne,szyny palcowe,testy uerazowe i akcesoria dla Bloku Operacyjnego
Zadanie nr 5 Jednoraze naczynia do higieny osobistej
Zadanie nr 6 Sterylne zestawy do zabiegów, podkłady ginekologiczne
Zadanie nr 7 Test do wykrywania IGFBP-1
Zadanie nr 8 Akcesoria do Diatermii Emed Spectrum
Zadanie nr 9 Katetery dla Bloku Operacyjnego
Zadanie nr 10 Obwody oddechowe
Zadanie nr 11 Pojemniki na zużyte igły i odpady, zaciskacze do pępowiny, kieliszki
Zadanie nr 12 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4495d61-dbbe-4e89-a335-490e78240397
Biuletyn 636965-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 71235110000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 5065100
Zamawiajacy fax 25 7591666
Zamawiajacy email spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl
Adres strony url www.spzozmm.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozmm.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozmm.bip.net.pl
Nazwa nadana zamowieniu Pomoce i akcesoria medyczne, specjalistyczny sprzęt jednorazowy.
Numer referencyjny 65/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy i akcesoriów medycznych, specjalistycznego sprzętu jednorazowego, które zostały opisane w załącznikach od nr 5 do nr 16 do SIWZ (Formularze cenowe). Zadanie nr 1 Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego Zadanie nr 2 Wkłucia centralne i maski anestetyczne Zadanie nr 3 Pojemniki na mocz, szczoteczki chirurgiczne,cewniki moczowe i rurki sigmoidoskopowe Zadanie nr 4 Jednorazowe stazy, ręczniki , prześcieradła, fartuchy foliowe,wzierniki uszne,szyny palcowe,testy uerazowe i akcesoria dla Bloku Operacyjnego Zadanie nr 5 Jednoraze naczynia do higieny osobistej Zadanie nr 6 Sterylne zestawy do zabiegów, podkłady ginekologiczne Zadanie nr 7 Test do wykrywania IGFBP-1 Zadanie nr 8 Akcesoria do Diatermii Emed Spectrum Zadanie nr 9 Katetery dla Bloku Operacyjnego Zadanie nr 10 Obwody oddechowe Zadanie nr 11 Pojemniki na zużyte igły i odpady, zaciskacze do pępowiny, kieliszki Zadanie nr 12 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia: oświadczenie o rejestracji oferowanych produktów do obrotu na terenie rzeczpospolitej polskiej wypełnione i podpisane oraz: zadanie nr 1 - kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu. zadanie nr 2 - kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu z wyjątkiem pozycji nr 4 i 5 potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 3 – kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 4 – kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 5 – kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 6 – kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 7 – kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 8 - kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu (z wyjątkiem pozycji 2 i 3) potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 9 – kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 10 - kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 11 - kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi. zadanie nr 12 - kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu oraz próbek oferowanego asortymentu (z wyjątkiem pozycji 3 i 4) potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego, z oznakowaniem której pozycji dotyczą. Próbki nie ulegają zwrotowi.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pomoce medyczne dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Wkłucia centralne i maski anestetyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wkłucia centralne i maski anestetyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Pojemniki na mocz, szczoteczki chirurgiczne,cewniki moczowe i rurki sigmoidoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Pojemniki na mocz, szczoteczki chirurgiczne,cewniki moczowe i rurki sigmoidoskopowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Jednorazowe stazy, ręczniki , prześcieradła, fartuchy foliowe,wzierniki uszne,szyny palcowe,testy uerazowe i akcesoria dla Bloku Operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowe stazy, ręczniki , prześcieradła, fartuchy foliowe,wzierniki uszne,szyny palcowe,testy uerazowe i akcesoria dla Bloku Operacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Jednoraze naczynia do higieny osobistej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednoraze naczynia do higieny osobistej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 Sterylne zestawy do zabiegów, podkłady ginekologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylne zestawy do zabiegów, podkłady ginekologiczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 Test do wykrywania IGFBP-1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Test do wykrywania IGFBP-1
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 Akcesoria do Diatermii Emed Spectrum
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do Diatermii Emed Spectrum
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 Katetery dla Bloku Operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Katetery dla Bloku Operacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 Obwody oddechowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obwody oddechowe
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 Pojemniki na zużyte igły i odpady, zaciskacze do pępowiny, kieliszki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pojemniki na zużyte igły i odpady, zaciskacze do pępowiny, kieliszki
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12 Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pomoce medyczne dla Oddziału Intensywnej Terapii
  

Criterion

Kryteria Termin załatwienia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)