Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku w okresie 1 roku

Publication date 2018-01-11
End date 2018-01-24 00:00:00
Instytucja Gdański Zespół Żłobków
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 501859-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy: 1. Mleka i przetworów mlecznych- ok. 48440 l i 6454 kg, 2. Mrożonych i pasteryzowanych, przetworzonych warzyw i owoców - ok. 3578 kg, 3. Soków owocowych, warzywnych i wody niegazowanej - ok. 28000 l, 4. Oleju, tłuszczy zwierzęcych- ok. 2104 l i 1007 kg, 5. Różnych produktów spożywczych - ok. 16847 kg, 6. Produktów dla niemowląt: a/ kaszki, deserki - ok. 890 kg b/ nektar przecierowy - -ok. 660 l.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fbde1486-4126-4bc8-942e-386d4eda9ffb
Biuletyn 501859-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gdański Zespół Żłobków
Regon 19055915100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Racławicka
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80406
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 414 736
Zamawiajacy fax 583 414 736
Zamawiajacy email biuro.zlobki@wp.pl
Adres strony url www.zlobki.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Jednostka Budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlobki.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Gdańskiego Zespołu Żłobków, 80-406 Gdańsk, ul. Racławicka 8
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku w okresie 1 roku
Numer referencyjny 1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy: 1. Mleka i przetworów mlecznych- ok. 48440 l i 6454 kg, 2. Mrożonych i pasteryzowanych, przetworzonych warzyw i owoców - ok. 3578 kg, 3. Soków owocowych, warzywnych i wody niegazowanej - ok. 28000 l, 4. Oleju, tłuszczy zwierzęcych- ok. 2104 l i 1007 kg, 5. Różnych produktów spożywczych - ok. 16847 kg, 6. Produktów dla niemowląt: a/ kaszki, deserki - ok. 890 kg b/ nektar przecierowy - -ok. 660 l.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg. zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłąnek wykluczenia z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na pisemny wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych towarów określonych w załączniku nr 2 do umowy, przy zachowaniu następujących warunków: a) zmiana wynika z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy. 2. Na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza się zmiany w rodzaju poszczególnych towarów określonych w załączniku nr 2 do umowy, przy zachowaniu następujących warunków: a) zmiana wynika ze zmian konfekcjonowania dostarczanych towarów przez producenta, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) oferowane towary wycofano ze sprzedaży lub zakończył się na nie „sezon” (dla dostaw sezonowych), a proponowane zamienniki mają cechy nie gorsze niż poprzednie, c) zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy. 3. W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się wprowadzenie nowej stawki dla towarów, których zmiana dotyczy. 4. Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla „żywności i napojów bezalkoholowych” w grupie „żywność” opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS w danym miesiącu. 5. Waloryzacja, o której mowa w ust. 4, jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków: 1) złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść, 2) upływu trzech miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy albo od poprzedniego wniosku tej strony – jeżeli jest to druga waloryzacja, 3) zmiany wskaźnika, o którym mowa w ust. 4, przekraczającej 5 punktów procentowych. 6. Waloryzację, o której mowa w ust. 4, przeprowadza się w następujący sposób: 1) stosuje się wskaźnik z najnowszego Biuletynu dostępnego na stronie internetowej GUS na dzień złożenia wniosku, 2) przy pierwszej waloryzacji – w odniesieniu do cen z lutego 2018 r. 3) przy kolejnej waloryzacji – w odniesieniu do cen z okresu poprzedniej waloryzacji. 7. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. 8. Zmiany do umowy, o których mowa w ustępach poprzedzających wymagają dla swojej ważności formy pisemnej (aneks do umowy) i powinny być dokonane w terminie nieprzekraczającym dwóch tygodni od dnia złożenia uzasadnionego wniosku przez zainteresowaną stronę ze skutkiem na dzień złożenia wniosku.
IV 4 4 data 2018-01-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przed wyznaczonym terminem podpisania umowy wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą przekazuje Zamawiającemu kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem z Zaświadczeń/ Decyzji wystawionych przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej które potwierdzają: 1) wpisanie zakładu wykonawcy do rejestru zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność, lub o wpisaniu go do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, 2) dopuszczenie określonych pojazdów wykonawcy do używania w celu przewozu artykułów spożywczych, lub o wpisaniu ich do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)