| Publication date |
2018-01-15 |
| End date |
2018-01-25 00:00:00 |
| Instytucja |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej Curie |
| Miejscowość |
Jelcz-Laskowice |
| Województwo |
dolnośląskie |
| Branża |
- Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
- Produkty mleczarskie,
- Pieczywo,
- Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
505629-N-2018 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
150000008, 154000002, 30000001, 155000003, 151000009, 158111007, 152210003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
d6b217ac-46d5-43e5-9cb8-780f66e425b9
|
| Biuletyn |
505629-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej Curie
|
| Regon |
118138600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Młodych
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jelcz-Laskowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
55220
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 318 12 10
|
| Zamawiajacy fax |
71 318 12 10
|
| Zamawiajacy email |
zea.jelczlaskowice@vp.pl
|
| Adres strony url |
www.psp2jl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.psp2jl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w zamkniętych kopertach za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pomocą posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Bożka 15/8, 55-220 Jelcz-Laskowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Jelczu-Laskowicach
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 6 części dla potrzeb stołówki szkolnej w PSP 2 przy al. Młodych 1 w Jelczu-Laskowicach zgodnie z wykazem asortymentu zamieszczonym w załącznikach nr: 6,7,8,9,10,11. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy partiami wg złożonego zapotrzebowania.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 Prawa zamówień publicznych, dotychczasowemu Wykonawcy dostawy żywności, do 50% wysokości zamówienia podstawowego.
|
| Data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 20.000,00 zł
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy winni dołączyć wykaz dostaw (artykułów żywnościowych) co najmniej trzy, wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( załącznik nr 4 ), każda o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniusytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy winni dołączyć do oferty dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 20.000,00 zł
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy winni dołączyć wykaz dostaw (artykułów żywnościowych) co najmniej trzy, wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( załącznik nr 4 ), każda o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w sytuacji:
a) zawieszenia dostaw przez zamawiającego
b) siły wyższej
2) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy
3) zmiany członków personelu kluczowego wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umowa lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym.
4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmian obowiązujących podatków;
b)zmniejszenia zakresu ilościowego dostaw
2. W razie wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie może być realizowane /nie leży w interesie publicznym/, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca otrzyma należne wynagrodzenie z tytułu wykonania części umowy i nie skutkuje wówczas treść zapisu § 5 ust.2 .
|
| IV 4 4 data |
2018-01-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wg załącznika nr 6 do SIWZ, wg zapotrzebowania dwa/trzy razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 11:00 po wcześniejszym złożeniu zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw, owoców i grzybów, sukcesywnie wg zapotrzebowania, dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców i grzybów wg zapotrzebowania, dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa artykułów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich dla potrzeb stołówki dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00, wg zapotrzebowania
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, drobiu, przetworów z mięsa wg załącznika nr 9 do SIWZ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, przetworów z mięsa dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 wg zapotrzebowania
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pieczywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811100-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 6:00 do 9:00 wg zapotrzebowania
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa ryb
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonych ryb dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 w zapotrzebowania
|
| | |