Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Jelczu-Laskowicach

Publication date 2018-01-15
End date 2018-01-25 00:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej Curie
Miejscowość Jelcz-Laskowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505629-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 154000002, 30000001, 155000003, 151000009, 158111007, 152210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 6 części dla potrzeb stołówki szkolnej w PSP 2 przy al. Młodych 1 w Jelczu-Laskowicach zgodnie z wykazem asortymentu zamieszczonym w załącznikach nr: 6,7,8,9,10,11. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy partiami wg złożonego zapotrzebowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6b217ac-46d5-43e5-9cb8-780f66e425b9
Biuletyn 505629-N-2018
Zamawiajacy nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej Curie
Regon 118138600000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Młodych
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Jelcz-Laskowice
Zamawiajacy kod pocztowy 55220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 318 12 10
Zamawiajacy fax 71 318 12 10
Zamawiajacy email zea.jelczlaskowice@vp.pl
Adres strony url www.psp2jl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.psp2jl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w zamkniętych kopertach za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pomocą posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Bożka 15/8, 55-220 Jelcz-Laskowice
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Jelczu-Laskowicach
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 6 części dla potrzeb stołówki szkolnej w PSP 2 przy al. Młodych 1 w Jelczu-Laskowicach zgodnie z wykazem asortymentu zamieszczonym w załącznikach nr: 6,7,8,9,10,11. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy partiami wg złożonego zapotrzebowania.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 Prawa zamówień publicznych, dotychczasowemu Wykonawcy dostawy żywności, do 50% wysokości zamówienia podstawowego.
Data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 20.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy winni dołączyć wykaz dostaw (artykułów żywnościowych) co najmniej trzy, wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( załącznik nr 4 ), każda o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniusytuacji ekonomicznej lub finansowej: Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy winni dołączyć do oferty dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 20.000,00 zł c) zdolności technicznej lub zawodowej: Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy winni dołączyć wykaz dostaw (artykułów żywnościowych) co najmniej trzy, wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( załącznik nr 4 ), każda o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w sytuacji: a) zawieszenia dostaw przez zamawiającego b) siły wyższej 2) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy 3) zmiany członków personelu kluczowego wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umowa lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. 4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmian obowiązujących podatków; b)zmniejszenia zakresu ilościowego dostaw 2. W razie wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie może być realizowane /nie leży w interesie publicznym/, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca otrzyma należne wynagrodzenie z tytułu wykonania części umowy i nie skutkuje wówczas treść zapisu § 5 ust.2 .
IV 4 4 data 2018-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wg załącznika nr 6 do SIWZ, wg zapotrzebowania dwa/trzy razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 11:00 po wcześniejszym złożeniu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw, owoców i grzybów, sukcesywnie wg zapotrzebowania, dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców i grzybów wg zapotrzebowania, dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa artykułów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich dla potrzeb stołówki dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00, wg zapotrzebowania
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, drobiu, przetworów z mięsa wg załącznika nr 9 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, przetworów z mięsa dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 wg zapotrzebowania
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 6:00 do 9:00 wg zapotrzebowania
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonych ryb dwa/trzy razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 11:00 w zapotrzebowania
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)