| GuidZP400 |
051b7873-01b0-4f52-8b17-7b2facf907a3
|
| Biuletyn |
505600-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wadowicki
|
| Regon |
7218342100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batorego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338 734 200
|
| Zamawiajacy fax |
338 232 433
|
| Zamawiajacy email |
biuro@powiat.wadowice.pl
|
| Adres strony url |
www.powiat.wadowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; RPMP.10.02.02-12-0247/16 Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat.wadowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz.U z 2016r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie wg 3 zadań.
|
| Numer referencyjny |
WIZ.272.PN.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie wg 3 zadań.
ZADANIE NR 1 - Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń biurowych do pracowni szkolnych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
ZADANIE NR 2 - Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie kas fiskalnych do pracowni szkolnych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
ZADANIE NR 3 - Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30191000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
1.1 W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1.
1.2 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 10;
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;
|
| IV 4 4 data |
2018-01-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń biurowych do pracowni szkolnych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Niszczarka dokumentów 2, Kalkulator 12 pozycyjny 56, Telefaks 1, Urządzenie do frankowania korespondencji 1, Laminator 1, Bindownica 2, Trymer do papieru 1, Gilotyna do papieru 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie kas fiskalnych do pracowni szkolnych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30142000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Kasa fiskalna - 6 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Lustrzanka cyfrowa z wymienną optyką 8, Kamera cyfrowa HD 4, Telewizor 3, Zestaw kina domowego 1
|
| | |