GuidZP400 |
2f39b5a2-742f-41a7-93f0-6af07d435a6b
|
Biuletyn |
505895-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
1213749700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 100 par butów specjalnych
|
Numer referencyjny |
7/Ckt/18/AK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa 100 par butów specjalnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18832000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
52845,53
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2018-02-06T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-02-16T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy.
2. W celu wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą:
2.1. Wzór oferowanego wyrobu oznakowanego nazwą firmy w rozmiarze 42 (EU). Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych w ofercie wzorów podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej
2.2. Kartę katalogową produktu i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta (w języku polskim) lub oświadczenia producenta lub wyniki badań (np. wyniki zakładowych badań laboratoryjnych użytych materiałów), potwierdzające zgodność parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych oferowanego wyrobu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w zakresie użytych surowców.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy:
1) powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych nie powodujących zmiany przedmiotu umowy i nie powodujących podwyższenia ceny;
2) zachodzi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy w związku z przedłużającą się procedurą przetargową na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy o czas trwania procedury odwoławczej;
3) nastąpi zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie będzie miała wpływu na wartość brutto przedmiotu umowy.
3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-01-24T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.
2. Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie wobec następujących czynności:
1) określenia warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty odwołującego;
4) opisu przedmiotu zamówienia;
5) wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia.
4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej.
5. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 2 i 4 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
|