DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Publication date 2018-01-16
End date 2018-01-24 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506241-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331416006, 331412208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg pakietów. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 1 - 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b31b08c7-84b0-487c-8eb5-c58ce5ca25ae
Biuletyn 506241-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 28907000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Francuska
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40027
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 591 668
Zamawiajacy fax 032 2591671, 2554633
Zamawiajacy email duo@spskm.katowice.pl
Adres strony url www.spskm.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spskm.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spskm.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie zawarte w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego SUM w Katowicach 40-027 KATOWICE ul. Francuska 20/24, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 2 budynek dyrekcji
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny ZP-18-003BN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg pakietów. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 1 - 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu w ilościach wyszczególnionych w SIWZ Rozdział VI pkt. 3a b) opisu/folderu producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzającego wymagane parametry w zakresie materiału/tworzywa z jakiego jest on wykonany. Brak potwierdzenia w dostarczonych dokumentach wymaganego parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Dopiski, uzupełnienia odręczne do dokumentów nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert - dot. Pakietu nr 1 c) zdjęcia opakowania zbiorczego oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającego napisy w języku polskim na opakowaniu - dot. Pakiet nr 2 d) zdjęcia opakowania zbiorczego oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającego wyraźny nadruk kształtu i rozmiaru na opakowaniu zbiorczym - dot. Pakiet nr 3 e) opisu lub folderu lub ulotki producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzającego wymagane parametry- dot. Pakietu nr 5, Pakietu nr 6. f) w przypadku zaoferowania asortymentu, który będzie dodatkowo punktowany za parametry w kryterium jakości (dot. Pakietu 5) Zamawiający żąda jednego w wymienionych dokumentów (ulotka, folder, instrukcja, karta katalogowa) potwierdzającego niniejszy parametr. Dołączony dokument, musi być w języku polskim i musi być wydany przez producenta oferowanego asortymentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami w projekcie umowy załącznik nr 11 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-01-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sprządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rurki tracheostomijne.Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Staza jednorazowa. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ostrza chirurgiczne. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikuh nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Worki do zbiórki moczu. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Kaniula dożylna. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Czepki chirurgiczne „furażerki”. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Łyżki do videolaryngoskopu. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 7 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)