| GuidZP400 |
b31b08c7-84b0-487c-8eb5-c58ce5ca25ae
|
| Biuletyn |
506241-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
| Regon |
28907000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Francuska
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40027
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 591 668
|
| Zamawiajacy fax |
032 2591671, 2554633
|
| Zamawiajacy email |
duo@spskm.katowice.pl
|
| Adres strony url |
www.spskm.katowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spskm.katowice.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spskm.katowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca składa ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie zawarte w SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego SUM w Katowicach 40-027 KATOWICE ul. Francuska 20/24, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 2 budynek dyrekcji
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
|
| Numer referencyjny |
ZP-18-003BN
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg pakietów. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 1 - 7 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu w ilościach wyszczególnionych w SIWZ Rozdział VI pkt. 3a
b) opisu/folderu producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzającego wymagane parametry w zakresie materiału/tworzywa z jakiego jest on wykonany. Brak potwierdzenia w dostarczonych dokumentach wymaganego parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Dopiski, uzupełnienia odręczne do dokumentów nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert - dot. Pakietu nr 1
c) zdjęcia opakowania zbiorczego oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającego napisy w języku polskim na opakowaniu - dot. Pakiet nr 2
d) zdjęcia opakowania zbiorczego oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającego wyraźny nadruk kształtu i rozmiaru na opakowaniu zbiorczym - dot. Pakiet nr 3
e) opisu lub folderu lub ulotki producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzającego wymagane parametry- dot. Pakietu nr 5, Pakietu nr 6.
f) w przypadku zaoferowania asortymentu, który będzie dodatkowo punktowany za parametry w kryterium jakości (dot. Pakietu 5) Zamawiający żąda jednego w wymienionych dokumentów (ulotka, folder, instrukcja, karta katalogowa) potwierdzającego niniejszy parametr. Dołączony dokument, musi być w języku polskim i musi być wydany przez producenta oferowanego asortymentu.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami w projekcie umowy załącznik nr 11 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sprządzić w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Rurki tracheostomijne.Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Staza jednorazowa. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Ostrza chirurgiczne. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikuh nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Worki do zbiórki moczu. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Kaniula dożylna. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Czepki chirurgiczne „furażerki”. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Łyżki do videolaryngoskopu. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| | |