GuidZP400 |
b31b08c7-84b0-487c-8eb5-c58ce5ca25ae
|
Biuletyn |
506241-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
28907000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Francuska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40027
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 591 668
|
Zamawiajacy fax |
032 2591671, 2554633
|
Zamawiajacy email |
duo@spskm.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.spskm.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spskm.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spskm.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca składa ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie zawarte w SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego SUM w Katowicach 40-027 KATOWICE ul. Francuska 20/24, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 2 budynek dyrekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
|
Numer referencyjny |
ZP-18-003BN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg pakietów. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 1 - 7 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu w ilościach wyszczególnionych w SIWZ Rozdział VI pkt. 3a
b) opisu/folderu producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzającego wymagane parametry w zakresie materiału/tworzywa z jakiego jest on wykonany. Brak potwierdzenia w dostarczonych dokumentach wymaganego parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Dopiski, uzupełnienia odręczne do dokumentów nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert - dot. Pakietu nr 1
c) zdjęcia opakowania zbiorczego oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającego napisy w języku polskim na opakowaniu - dot. Pakiet nr 2
d) zdjęcia opakowania zbiorczego oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającego wyraźny nadruk kształtu i rozmiaru na opakowaniu zbiorczym - dot. Pakiet nr 3
e) opisu lub folderu lub ulotki producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzającego wymagane parametry- dot. Pakietu nr 5, Pakietu nr 6.
f) w przypadku zaoferowania asortymentu, który będzie dodatkowo punktowany za parametry w kryterium jakości (dot. Pakietu 5) Zamawiający żąda jednego w wymienionych dokumentów (ulotka, folder, instrukcja, karta katalogowa) potwierdzającego niniejszy parametr. Dołączony dokument, musi być w języku polskim i musi być wydany przez producenta oferowanego asortymentu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami w projekcie umowy załącznik nr 11 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-01-24T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sprządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki tracheostomijne.Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Staza jednorazowa. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Ostrza chirurgiczne. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikuh nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Worki do zbiórki moczu. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniula dożylna. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załącznikach nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Czepki chirurgiczne „furażerki”. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Łyżki do videolaryngoskopu. Szczegółowe parametry wymagane, ilości oraz inne wymagania zamawiającego wyszczególnione są w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| |