| GuidZP400 |
f9ab3516-2178-4187-bf53-fdb4b9e8db79
|
| Biuletyn |
505869-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
73019902500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
98200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
438 279 215
|
| Zamawiajacy fax |
438 279 215
|
| Zamawiajacy email |
dps-sieradz@wp.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
bip-dps.spsieradz.finn.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip-dps.spsieradz.finn.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy mięsa i wędlin oraz tłuszczów zwierzęcych (grupa 151 i 154 wg CPV)
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin oraz tłuszczów zwierzęcych dla potrzeb DPS w Sieradzu przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
354355,15
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
O Ś W I A D C Z E N I E o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy mięsa i wędlin oraz tłuszczów zwierzęcych dla DPS w Sieradzu (grupa: 151, 154 wg CPV). - zał. nr 3 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
O Ś W I A D C Z E N I E o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) zał. nr 1 do SIWZ - wypełniony Formularz Ofertowy przedmiotu zamówienia.
2) wypełniony Formularz asortymentowo –ilościowo-cenowy jako załącznik do Formularza Ofertowego,
3) zał. nr 2 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy PZP.
4) zał. nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy PZP.
5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej złożone w trybie art. 26 ust. 2d ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
6) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom.
7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kopii dowodu osobistego - dotyczy to wyłącznie Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej,
8) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne - lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
10) parafowany wzór umowy.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
informacje składane w trakcie niniejszego postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być opatrzone klauzulą „TAJEMNICA - nie udostępniać innym oferentom” i załączone jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały,
|
| IV 4 4 data |
2018-01-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|