Zakup produktów żywnościowych

Publication date 2018-01-17
End date 2018-01-29 00:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506798-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151311305, 151121007, 153300000, 153000001, 155000003, 158100009, 156133001, 33110002, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów żywnościowych do Szpital w Szczecinku sp. z o.o, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo–cenowy - Załącznik nr 4 będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
3. Zamówienie podzielono na 11 zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 20% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów do wysokości całkowitej wartości zamówienia określonego umową.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Wszystkie dostarczane wyroby, usługi, materiały eksploatacyjne i inne środki konieczne do realizacji zadań Zamawiającego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także Ochrony Środowiska, BHP, OC, Ppoż., Bezpieczeństwa Informacji i Danych Osobowych oraz Bezpieczeństwa żywności.

Informacje i wymagania dodatkowe:

10. Dostarczane produkty żywnościowe powinny być świeże o zapachu, barwie naturalnej dla danego produktu, wolne od jakichkolwiek widocznych substancji obcych, zabrudzeń, w sposób bezpieczny zapakowane w opakowania przeznaczone dla danego produktu. Opakowania powinny być przeznaczone do kontaktu z żywnością. Okresy ważności powinny być odpowiednie dla danego asortymentu, w tym celu Zmawiający wymaga oznakowania produktów, z których wynikać będzie nazwa produktu,termin przydatności do spożycia,nazwa dostawcy – producenta, adres,warunki przechowywania,oznaczenie partii produkcyjnej,oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem. Produkty powinny być bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom, a szczególności mikrobiologicznym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2f09f91-59ec-4e77-b953-0a1e01c93397
Biuletyn 506798-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Regon 32052419000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 094 3726720, 3726721
Zamawiajacy fax 094 3726729, 3730886
Zamawiajacy email przetargi@szpital.szczecinek.pl
Adres strony url www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.szczecinek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.szczecinek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, listownie lub pocztą kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
Nazwa nadana zamowieniu Zakup produktów żywnościowych
Numer referencyjny 01/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów żywnościowych do Szpital w Szczecinku sp. z o.o, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo–cenowy - Załącznik nr 4 będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. 3. Zamówienie podzielono na 11 zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 20% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów do wysokości całkowitej wartości zamówienia określonego umową. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Wszystkie dostarczane wyroby, usługi, materiały eksploatacyjne i inne środki konieczne do realizacji zadań Zamawiającego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także Ochrony Środowiska, BHP, OC, Ppoż., Bezpieczeństwa Informacji i Danych Osobowych oraz Bezpieczeństwa żywności. Informacje i wymagania dodatkowe: 10. Dostarczane produkty żywnościowe powinny być świeże o zapachu, barwie naturalnej dla danego produktu, wolne od jakichkolwiek widocznych substancji obcych, zabrudzeń, w sposób bezpieczny zapakowane w opakowania przeznaczone dla danego produktu. Opakowania powinny być przeznaczone do kontaktu z żywnością. Okresy ważności powinny być odpowiednie dla danego asortymentu, w tym celu Zmawiający wymaga oznakowania produktów, z których wynikać będzie nazwa produktu,termin przydatności do spożycia,nazwa dostawcy – producenta, adres,warunki przechowywania,oznaczenie partii produkcyjnej,oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem. Produkty powinny być bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom, a szczególności mikrobiologicznym.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale III ust. 1. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Do oferty wykonawca dołącza, aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale III ust. 3. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na kompetencjach lub uprawnieniach innego podmiotu do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zalecany wzór zobowiązania do udostępnienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ). Ze złożonych dowodów winien wynikać zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia powyższych zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy pzp. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy, w stosunku do treści oferty: 1) zmianę wartości umowy w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy; ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, zmianie ulegnie cena brutto w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, b) zmianę ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian. 2) zmianę terminu wykonania zamówienia: - może on ulec wydłużeniu: do 1 miesiąca dla Zadania nr 10, oraz do 2 miesięcy dla pozostałych zadań ponad termin realizacji zamówienia określony w § 2 ust. 1 w przypadku niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa w terminie określonym w umowie, 3) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów konta bankowych, oraz innych danych identyfikacyjnych 3. Jeżeli o zmianę umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu.
IV 4 4 data 2018-01-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty mięsne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny różne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Świeży drób
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przetworzone owoce i warzywa oraz majonez
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Świeże owoce i warzywa
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie i drożdże
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieczywo i ciasta
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty zbożowe, przyprawy, kawa, herbata itp.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03311000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ryby wędzone
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Owoce i warzywa
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Świeże jaja
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria godziny dostaw do magazynu
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)