DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNO-WĘDLINIARSKICH ORAZ DROBIU ŚWIEŻEGO I PODROBÓW DROBIOWYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKU LECZNICTWA ODWYKOWEGO I ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W GORZYCACH

Publication date 2018-01-17
End date 2018-01-24 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Miejscowość Gorzyce
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506816-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000009, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich oraz drobiu świeżego i podrobów drobiowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załącznikach: Zadanie nr 1- zał. nr 1b do SIWZ oraz Zadanie nr 2 -zał. nr 1a do SIWZ oraz w ilościach zawartych w Załączniku nr 1d - dla Zadania nr 1 i Załączniku nr 1c - dla Zadania nr 2. Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy. Dostawy 2 razy w tygodniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b138cad2-f12a-41e8-a8a4-0612c4340a95
Biuletyn 506816-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Regon 109208500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Gorzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 44350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 511 697
Zamawiajacy fax 324 511 696
Zamawiajacy email woloizol@woloizol.com.pl
Adres strony url www.woloizol.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.woloizol.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.woloizol.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.woloizol.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNO-WĘDLINIARSKICH ORAZ DROBIU ŚWIEŻEGO I PODROBÓW DROBIOWYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKU LECZNICTWA ODWYKOWEGO I ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W GORZYCACH
Numer referencyjny 2/2018/SŻ/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie
Okreslenie przedmiotu Dostawy mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich oraz drobiu świeżego i podrobów drobiowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załącznikach: Zadanie nr 1- zał. nr 1b do SIWZ oraz Zadanie nr 2 -zał. nr 1a do SIWZ oraz w ilościach zawartych w Załączniku nr 1d - dla Zadania nr 1 i Załączniku nr 1c - dla Zadania nr 2. Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy. Dostawy 2 razy w tygodniu.
Cpv glowny przedmiot 15000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Decyzja właściwego organu (Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej) dotycząca możliwości produkcji lub obrotu towarami spożywczymi będącymi przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dysponowanie środkami transportu, którymi Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia, odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2017r. Dz. U. poz. 149) i prawie unijnym.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1) decyzja Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia; 2) wykaz środków transportu dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia odpowiadających wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2017r. Dz. U. poz. 149 ze zm.) i prawie unijnym wraz z informacją o podstawie do dysponowania nimi - Załącznik nr 5 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości oferty w ramach poszczególnych Zadań – Załącznik nr 1a i/lub 1c do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.01.2018r. do godz. 11.15 wnieść wadium w wysokości: 1) 5900,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100) - Zadanie nr 1 – mięso i produkty mięsno-wędliniarskie; 2) 1300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100) - Zadanie nr 2 – drób świeży i podroby drobiowe. W przypadku składania oferty na oba zadania wadium stanowi sumę w/w tj. wynosi 7200,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych 00/100).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie strony. 2. Zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy: 1) zmiana oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 2) ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, 3) zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, 4) zmiana ceny przewidziana w ust. 3. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
IV 4 4 data 2018-01-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsno-wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1b do SIWZ oraz w ilościach zawartych w Załączniku nr 1a do SIWZ. Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy. Dostawy 2 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drób świeży i podroby drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy drobiu świeżego i podrobów drobiowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1d do SIWZ oraz w ilościach zawartych w Załączniku nr 1c do SIWZ. Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy. Dostawy 2 razy w tygodniu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)