Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, kserokopiarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2018 roku

Publication date 2018-01-18
End date 2018-01-26 00:00:00
Instytucja Gmina Września
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507445-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych dostaw papieru do drukarek, kserokopiarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni we Wrześni, sołectw i świetlic socjoterapeutycznych oraz jednostek organizacyjnych w 2018 roku.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie roczne:
Papier ksero A4 gramatura min. 80g - 4900 ryz; Papier ksero A3 gramatura min. 80 g - 200 ryz; Segregator polipropylenowy A4/7 posiadający mechanizm zaciskowy metalowy 2-ringowy z dźwignią i dociskiem metalowym, wymienną etykietę grzbietową, otwory blokujące przednią okładkę, otwór na palec na grzbiecie i metalowe okucia na dolnych krawędziach - mix kolorów - 600 szt; Segregator polipropylenowy A4/5 posiadający posiadający mechanizm zaciskowy metalowy 2-ringowy z dźwignią i dociskiem metalowym wymienną etykietę grzbietową, otwory blokujące przednią okładkę, otwór na palec na grzbiecie i metalowe okucia na dolnych krawędziach - mix kolorów - 450 szt; Segregator polipropylenowy A4/4 posiadający mechanizm zaciskowy metalowy 2-ringowy z dociskiem, wymienną etykietę grzbietową - mix kolorów - 350 szt; Pudło kartonowe do archiwizacji A4/10 - 600 szt; Pudło kartonowe do archiwizacji A4/100 - 600 szt; Fascykuła do archiwizacji wiązana A4 - 1200 szt; Skoroszyt papierowy A4 biały z zawieszką metalową 1/1 - 2400 szt; Skoroszyt papierowy A4 biały bez fałdy - 1800 szt; Skoroszyt papierowy A4 biały pełny oczkowy - 600 szt; Teczka papierowa A4 biała z gumką - 840 szt; Teczka papierowa A4 wiązana - 800 szt, itd.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8bbff3e0-4c56-490d-bcaa-fefc9ecabd1c
Biuletyn 507445-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Września
Regon 52660100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 4360880 w. 146
Zamawiajacy fax 614 362 500
Zamawiajacy email tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony url http://www.wrzesnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wrzesnia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wrzesnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, kserokopiarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w 2018 roku
Numer referencyjny ZP-271/ 3 / WOR-ZG/ 2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych dostaw papieru do drukarek, kserokopiarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni we Wrześni, sołectw i świetlic socjoterapeutycznych oraz jednostek organizacyjnych w 2018 roku. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie roczne: Papier ksero A4 gramatura min. 80g - 4900 ryz; Papier ksero A3 gramatura min. 80 g - 200 ryz; Segregator polipropylenowy A4/7 posiadający mechanizm zaciskowy metalowy 2-ringowy z dźwignią i dociskiem metalowym, wymienną etykietę grzbietową, otwory blokujące przednią okładkę, otwór na palec na grzbiecie i metalowe okucia na dolnych krawędziach - mix kolorów - 600 szt; Segregator polipropylenowy A4/5 posiadający posiadający mechanizm zaciskowy metalowy 2-ringowy z dźwignią i dociskiem metalowym wymienną etykietę grzbietową, otwory blokujące przednią okładkę, otwór na palec na grzbiecie i metalowe okucia na dolnych krawędziach - mix kolorów - 450 szt; Segregator polipropylenowy A4/4 posiadający mechanizm zaciskowy metalowy 2-ringowy z dociskiem, wymienną etykietę grzbietową - mix kolorów - 350 szt; Pudło kartonowe do archiwizacji A4/10 - 600 szt; Pudło kartonowe do archiwizacji A4/100 - 600 szt; Fascykuła do archiwizacji wiązana A4 - 1200 szt; Skoroszyt papierowy A4 biały z zawieszką metalową 1/1 - 2400 szt; Skoroszyt papierowy A4 biały bez fałdy - 1800 szt; Skoroszyt papierowy A4 biały pełny oczkowy - 600 szt; Teczka papierowa A4 biała z gumką - 840 szt; Teczka papierowa A4 wiązana - 800 szt, itd.
Cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy; 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy; a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; c) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. 2) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością wykonania umowy. 3) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)