Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokali w budynku wielofunkcyjnym w Niechobrzu na mieszkania socjalne i chronione oraz świetlicę KIS - dostawa wyposażenia

Publication date 2018-01-19
End date 2018-01-29 00:00:00
Instytucja Gmina Boguchwała
Miejscowość Boguchwała
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507902-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 397000009, 391000003, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Pakiet nr 1 Meble

1. Szafy pokojowe – 3 sz.
2. Regały – 3 szt.
3. Szafa do przedpokoju – 1 szt.
4. Wieszak z lustrem – 1 szt.
5. Krzesło – 6 szt.
6. Stół – 3 szt.
7. Meble kuchenne – 1 kpl.
8. Łóżko – 3 szt.


Pakiet nr 2 Dostawa asortymentu kuchennego oraz gospodarczego

1. Kosz- 2 szt.
2. Roleta – 4 szt.
3. Suszarka ubraniowa – 1 szt.
4. Zastawa stołowa – 1 szt.
5. Zestaw garnków – 1 szt.
6. Deska do krojenia – 3 szt.
7. Noże do krojenia – 3 szt.
8. Obrus – 5 szt.
9. Zestaw łazienkowy – 1 szt.
10. Deska do prasowania – 1 szt.
11. Wykładzina dywanowa – 1 szt.
12. Wykładzina dywanowa – 1 szt.
13. Wykładzina dywanowa - 1 szt.
14. Koc – 3 szt.
15. Pościel – 6 szt.

Pakiet nr 3 – Sprzęt AGD

1. Pralka – 1 szt.
2. Żelazko – 1 szt.
3. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt.
4. Czajnik bezprzewodowy – 1 szt.
5. Lodówka – 1 szt.
6. Telewizor – 3 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71678504-5330-41e6-9773-55fd50d4462c
Biuletyn 507902-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Boguchwała
Regon 69058200000000
Zamawiajacy adres ulica Suszyckich
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Boguchwała
Zamawiajacy kod pocztowy 36-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 8755201
Zamawiajacy fax 017 8755209
Zamawiajacy email um@boguchwala.pl
Adres strony url www.bip.boguchwala.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Oś priorytetowa VI Spójność przestrzenna i społeczna, Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, Poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.boguchwala.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała, Biuro Obsługi Klienta-Parter
Nazwa nadana zamowieniu Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokali w budynku wielofunkcyjnym w Niechobrzu na mieszkania socjalne i chronione oraz świetlicę KIS - dostawa wyposażenia
Numer referencyjny FP.271.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Pakiet nr 1 Meble 1. Szafy pokojowe – 3 sz. 2. Regały – 3 szt. 3. Szafa do przedpokoju – 1 szt. 4. Wieszak z lustrem – 1 szt. 5. Krzesło – 6 szt. 6. Stół – 3 szt. 7. Meble kuchenne – 1 kpl. 8. Łóżko – 3 szt. Pakiet nr 2 Dostawa asortymentu kuchennego oraz gospodarczego 1. Kosz- 2 szt. 2. Roleta – 4 szt. 3. Suszarka ubraniowa – 1 szt. 4. Zastawa stołowa – 1 szt. 5. Zestaw garnków – 1 szt. 6. Deska do krojenia – 3 szt. 7. Noże do krojenia – 3 szt. 8. Obrus – 5 szt. 9. Zestaw łazienkowy – 1 szt. 10. Deska do prasowania – 1 szt. 11. Wykładzina dywanowa – 1 szt. 12. Wykładzina dywanowa – 1 szt. 13. Wykładzina dywanowa - 1 szt. 14. Koc – 3 szt. 15. Pościel – 6 szt. Pakiet nr 3 – Sprzęt AGD 1. Pralka – 1 szt. 2. Żelazko – 1 szt. 3. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt. 4. Czajnik bezprzewodowy – 1 szt. 5. Lodówka – 1 szt. 6. Telewizor – 3 szt.
Cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Pakiet 1: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Pakiet 2: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Pakiet 3: do 30 dni od daty udzielenia zamówienia Podany termin jest terminem maksymalnym, krótszy czas realizacji jest punktowany w ramach kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymagana złożenia żadnych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ Forma dokumentu: oryginał. 2. Arkusze wyliczenia ceny – składane wraz z ofertą w ilości zgodnej z ilością pakietów, na które ofertę składa Wykonawca. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załacznik Nr 7 do SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Pakiet 1: 400 zł (czterysta złotych zero groszy) Pakiet 2: 200 zł (dwieście złotych zero groszy) Pakiet 3: 100 zł (sto złotych zero groszy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto, b) w przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów, c) zmiana terminu umowy w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez wykonawcę lub zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np. siła wyższa,
IV 4 4 data 2018-01-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0 pkt
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 Meble 1. Szafy pokojowe – 3 sz. 2. Regały – 3 szt. 3. Szafa do przedpokoju – 1 szt. 4. Wieszak z lustrem – 1 szt. 5. Krzesło – 6 szt. 6. Stół – 3 szt. 7. Meble kuchenne – 1 kpl. 8. Łóżko – 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 Dostawa asortymentu kuchennego oraz gospodarczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0 pky
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 Dostawa asortymentu kuchennego oraz gospodarczego 1. Kosz- 2 szt. 2. Roleta – 4 szt. 3. Suszarka ubraniowa – 1 szt. 4. Zastawa stołowa – 1 szt. 5. Zestaw garnków – 1 szt. 6. Deska do krojenia – 3 szt. 7. Noże do krojenia – 3 szt. 8. Obrus – 5 szt. 9. Zestaw łazienkowy – 1 szt. 10. Deska do prasowania – 1 szt. 11. Wykładzina dywanowa – 1 szt. 12. Wykładzina dywanowa – 1 szt. 13. Wykładzina dywanowa – 1 szt. 14. Koc – 3 szt. 15. Pościel – 6 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 Sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Podany termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym, skrócenie podanego terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert. Punkty będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 W kryterium „terminu realizacji zamówienia” zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: - wykonanie zamówienia do 14 dni od daty udzielenia zamówienia- 40 pkt - wykonanie zamówienia do 21 dni od daty udzielenia zamówienia- 20 pkt - wykonanie zamówienia do 30 dni od daty udzielenia zamówienia- 0 pkt
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – Sprzęt AGD 1. Pralka – 1 szt. 2. Żelazko – 1 szt. 3. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt. 4. Czajnik bezprzewodowy – 1 szt. 5. Lodówka – 1 szt. 6. Telewizor – 3 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)