Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy jednorazowych materiałów medycznych i środków do dezynfekcji

Publication date 2018-01-19
End date 2018-01-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Ulotki,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507602-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331400004, 221400003, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Jednorazowe materiały medyczne i środki do dezynfekcji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e5ca093-55c7-474a-a7d9-85384fef53fe
Biuletyn 507602-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Regon 43004054100000
Zamawiajacy adres ulica ul. prof. Antoniego Gębali
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20093
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 185 125
Zamawiajacy fax 817 185 125
Zamawiajacy email zp@dsk.lublin.pl
Adres strony url www.usdlublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usdlublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, pokój 2002
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy jednorazowych materiałów medycznych i środków do dezynfekcji
Numer referencyjny 1/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Jednorazowe materiały medyczne i środki do dezynfekcji
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 5.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126); c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacje z otwarcia ofert) Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Deklaracja zgodności, a w przypadku posiadania innych dokumentów – dodatkowo aktualne zaświadczenia, atesty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty; b) Katalogi/ulotki/foldery. Dotyczy zadań nr 14 i 15: a) Wzory ulotek informacyjnych preparatu (UWAGA: jeśli preparat zapotrzebowany jest w więcej niż jednej pojemności – dla uznania spełnienia wymogu postawionego w tym punkcie wystarczy przedłożenie ulotki tylko dla jednej (dowolnie wybranej) pojemności opakowania. b) Etykiety do każdego zadania wraz z aktualnymi kartami charakterystyki produktu, zgodnymi z obowiązującymi przepisami (karty charakterystyki nie są wymagane dla pozycji dotyczących kosmetyków). c) Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj.:  dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2015r., poz. 876 z późn. zm.);  dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze – aktualne pozwolenie, o którym mowa w ustawie z dn. 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 20015r. poz. 1926) ;  dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze – pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez MZ lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych wyrobów medycznych i produktów biobójczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dn. 06.09.2001r. (j.t. Dz.U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.);  dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny – potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE (nr 1223/2009 z dn. 30.11.2009r.)
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2 – oddzielnie dla każdego zadania, do którego wykonawca przystępuje. 3. Dokumenty wskazane w rozdziale VII pkt. 1-4. 4. Próbki zgodnie z załącznikiem nr 7 – próbki nie podlegają zwrotowi. 5. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. 7. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa i podani firm podwykonawców (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące; c) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie; d) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; e) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; f) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu; g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie – nastąpi zmiana w formie aneksu, h) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
IV 4 4 data 2018-01-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pozycjonery ciała i Filtr bakteryjny KOKO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pozycjonery ciała 180 szt. i Filtr bakteryjny KOKO - 900 szt. Rurka tracheostomijna z odsysaniem znad mankietu – Ilość 12 szt. Wieszaki do worków na dobową zbiórkę moczu -250 szt., Worek oddechowy 0,5 l - 70 szt., Żel sterylny do USG - 80 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Aplikator do przygotowania i pobierania leków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Aplikator do przygotowania i pobierania lekó 5100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Aparaty do przetoczeń płynów do pomp Abbott 5000 i PlumA – szt. 2000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Aparaty do przetoczeń płynów do pomp Abbott 5000 i PlumA – szt. 2000
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ostrza do noży i kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ostrza do noży -5000 szt i kaniule - 2200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Strzykawki jednorazowego użytku dwuczęściowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Strzykawki jednorazowego użytku dwuczęściowe 200 000szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi włośniczkowej do glukometrem Optium Xido
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi włośniczkowej do glukometrem Optium Xido - 25 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Filtr do ochrony sprzętu medycznego w Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Filtr do ochrony sprzętu medycznego w Anestezjologii i Intensywnej Terapii- 4500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa KOMPRESY GAZOWE STERYLNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis KOMPRESY GAZOWE STERYLNE - 4200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa FARTUCH CHIRURGICZNY STANDARDOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis FARTUCH CHIRURGICZNY STANDARDOWY - 8416 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Preparat do żelowania płynów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Preparat do żelowania płynów - 3000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Strzykawka enteralna 10ml
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Strzykawka enteralna 10ml i 60 ml - 480 szt., Strzykawki trzyczęściowe 20 ml - 5000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Koc ogrzewający pacjenta na stole operacyjnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Koc ogrzewający pacjenta na stole operacyjnym - 7000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa JEDNORAZOWE STERYLNE RĘKAWY DO PRZEWODU I GŁOWICY USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis JEDNORAZOWE STERYLNE RĘKAWY DO PRZEWODU I GŁOWICY USG
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Gotowe do użycia chusteczki na bazie alkoholu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Gotowe do użycia chusteczki na bazie alkoholu -1100 op.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Peparat w płynie do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Preparat w płynie do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran - 660 op.
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena zadania nr 14 i 15
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)