| GuidZP400 |
10f53471-b2f0-4a0f-8874-5775ca6a3562
|
| Biuletyn |
507550-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A.
|
| Regon |
910869972
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechocinek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-720
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
542 836 078
|
| Zamawiajacy fax |
542 836 295
|
| Zamawiajacy email |
w.maciejewski@uzdrowisko-ciechocinek.pl
|
| Adres strony url |
www.uzdrowiskociechocinek.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spólka Akcyjna z 100% udziałem w kapitale zakładowym Jednostki Samorządu Terytorialnego
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uzdrowiskociechiocinek
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. prawo pocztowe ( Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830 ), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S. A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony indywidualnej ( osobistej ) oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla potrzeb PUC S. A. w 4 zadaniach - CPV – 18130000-9, 18830000-6
|
| Numer referencyjny |
KP 03/01/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków ochrony indywidualnej ( osobistej ) oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla potrzeb PUC S. A. w 4 zadaniach - CPV – 18130000-9, 18830000-6
Zadanie nr 1 – Dostawa ubrań roboczych, czapek, rękawic, środków ochrony indywidualnej - CPV – 18130000-9
Zadanie nr 2 – Dostawa odzieży ochronnej – szytej na miarę - CPV – 18130000-9
Zadanie nr 3 – Dostawa ubrań ochronnych - CPV – 18130000-9
Zadanie nr 4 – Dostawa obuwia roboczego i ochronnego – CPV - 18830000-6
|
| Cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Jeżeli działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień Oferent załączy wymagane uprawnienia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oferent winien przedstawić dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Minimalna suma gwarancyjna : zadanie nr 1 – 25.000,00 zł, zadanie nr 2 – 31.000,00 zł, zadanie nr 3 – 22.000,00 zł, zadanie nr 4 - 28.000,00 zł,
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy.
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga w skali jednego roku co najmniej jednej sukcesywnej dostawy w przedmiocie zamówienia na wartość : zadanie nr 1 – 25.000,00 zł brutto, zadanie nr 2 – 31.000,00 zł brutto, zadanie nr 3 – 22.000,00 zł brutto, zadanie nr 4 - 28.000,00 zł brutto.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wadium :
Zadanie nr 1 - 700,00 zł,
Zadanie nr 2 - 900,00 zł,
Zadanie nr 3 - 600,00 zł,
Zadanie nr 4 - 800,00 zł,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-02-05T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Dostawa ubrań roboczych, czapek, rękawic, środków ochrony indywidualnej - CPV – 18130000-9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – Dostawa ubrań roboczych, czapek, rękawic, środków ochrony indywidualnej - CPV – 18130000-9
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Dostawa odzieży ochronnej – szytej na miarę - CPV – 18130000-9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Dostawa odzieży ochronnej – szytej na miarę - CPV – 18130000-9
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Dostawa ubrań ochronnych - CPV – 18130000-9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – Dostawa ubrań ochronnych - CPV – 18130000-9
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Dostawa obuwia roboczego i ochronnego – CPV - 18830000-6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – Dostawa obuwia roboczego i ochronnego – CPV - 18830000-6
|
| | |