Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych w projektach edukacyjnych realizowanych w Szkole Podstawowej w Przystajni oraz Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim

Publication date 2018-01-22
End date 2018-02-01 00:00:00
Instytucja Gmina Przystajń
Miejscowość Przystajń
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508550-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektów: „Pomagamy najsłabszym” realizowanego w Szkole Podstawowej w Przystajni oraz „Dogonimy najlepszych” realizowanego w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim.
W ramach projektu przewiduje się:
• Zakup i dostawę mebli szkolnych wraz z montażem
• Zakup i dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem
• Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych
• Zakup i dostawę wyposażenia sanitarnego wraz z montażem
Wszystkie meble, urządzenia i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bdb44778-3267-4b5c-99a1-34cf23517651
Biuletyn 508550-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Przystajń
Regon 54868900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Częstochowska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Przystajń
Zamawiajacy kod pocztowy 42141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 319-11-53, 319-11-54
Zamawiajacy fax 34 319-17-32
Zamawiajacy email drogi@gminaprzystajn.pl
Adres strony url www.bip.przystajn.akcessnet.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.przystajn.akcessnet.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej na adres wskazany w SIWZ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r, poz. 1529 z późn. zm.); osobiście, za pomocą posłańca;
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Przystajń, ul. Częstochowska 5, 42-141 Przystajń
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych w projektach edukacyjnych realizowanych w Szkole Podstawowej w Przystajni oraz Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim
Numer referencyjny RI-KR.271.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektów: „Pomagamy najsłabszym” realizowanego w Szkole Podstawowej w Przystajni oraz „Dogonimy najlepszych” realizowanego w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim. W ramach projektu przewiduje się: • Zakup i dostawę mebli szkolnych wraz z montażem • Zakup i dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem • Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych • Zakup i dostawę wyposażenia sanitarnego wraz z montażem Wszystkie meble, urządzenia i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia oszczędności budżetowych projektu i wydaniu zgody przez Instytucję Zarządzającą.
Data zakonczenia 2018-03-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające wykonanie zamówienia w wysokości min. 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie i wyposażeniu pomieszczeń w pomoce dydaktyczne za kwotę co najmniej 80 000,00 zł lub w przypadku składania ofert częściowych: - CZĘŚĆ I – co najmniej jedną usługę polegającą na wyposażeniu pomieszczeń dydaktycznych w pomoce dydaktyczne za kwotę co najmniej 50 000,00 zł - CZĘŚĆ 2 - co najmniej jedną usługę polegającą na wyposażeniu pomieszczeń dydaktycznych w pomoce dydaktyczne za kwotę co najmniej 30 000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 9 do SWIZ. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Specyfikacje oferowanych urządzeń, mebli oraz pomocy dydaktycznych opisanych za pomocą fotografii, rysunków, folderów, opisów, kart technicznych itp. w podziale na poszczególne zadania, posegregowane zgodnie z zachowaniem kolejności w zestawieniach oferowanych pomocy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset i 00/100 złotych). lub w przypadku składania ofert częściowych: - CZĘŚĆ I 2 000,00 zł - CZĘŚĆ II 1 500,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krzepicach Oddział w Przystajni Nr Konta: 95 8250 1039 2103 0000 0013 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-02-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu: „Dogonimy najlepszych” realizowanego w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim, Zadanie 1 i 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Dogonimy najlepszych” realizowanego w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim. W ramach projektu przewiduje się: • Zakup i dostawę mebli szkolnych wraz z montażem • Zakup i dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem • Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych • Zakup i dostawę wyposażenia sanitarnego wraz z montażem Wszystkie meble, urządzenia i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu: „Pomagamy najsłabszym” realizowanego w Szkole Podstawowej w Przystajni, Zadanie 1 i 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Pomagamy najsłabszym” realizowanego w Szkole Podstawowej w Przystajni W ramach projektu przewiduje się: • Zakup i dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem • Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych Wszystkie urządzenia i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)