Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych w projektach edukacyjnych realizowanych w Szkole Podstawowej w Przystajni oraz Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim

Data publikacji 2018-01-22
Data zakończenia 2018-02-01 00:00:00
Instytucja Gmina Przystajń
Miejscowość Przystajń
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508550-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektów: „Pomagamy najsłabszym” realizowanego w Szkole Podstawowej w Przystajni oraz „Dogonimy najlepszych” realizowanego w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim.
W ramach projektu przewiduje się:
• Zakup i dostawę mebli szkolnych wraz z montażem
• Zakup i dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem
• Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych
• Zakup i dostawę wyposażenia sanitarnego wraz z montażem
Wszystkie meble, urządzenia i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bdb44778-3267-4b5c-99a1-34cf23517651
Biuletyn 508550-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Przystajń
Regon 54868900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Częstochowska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Przystajń
Zamawiajacy kod pocztowy 42141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 319-11-53, 319-11-54
Zamawiajacy fax 34 319-17-32
Zamawiajacy email drogi@gminaprzystajn.pl
Adres strony url www.bip.przystajn.akcessnet.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.przystajn.akcessnet.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej na adres wskazany w SIWZ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r, poz. 1529 z późn. zm.); osobiście, za pomocą posłańca;
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Przystajń, ul. Częstochowska 5, 42-141 Przystajń
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych w projektach edukacyjnych realizowanych w Szkole Podstawowej w Przystajni oraz Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim
Numer referencyjny RI-KR.271.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektów: „Pomagamy najsłabszym” realizowanego w Szkole Podstawowej w Przystajni oraz „Dogonimy najlepszych” realizowanego w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim. W ramach projektu przewiduje się: • Zakup i dostawę mebli szkolnych wraz z montażem • Zakup i dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem • Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych • Zakup i dostawę wyposażenia sanitarnego wraz z montażem Wszystkie meble, urządzenia i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia oszczędności budżetowych projektu i wydaniu zgody przez Instytucję Zarządzającą.
Data zakonczenia 2018-03-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające wykonanie zamówienia w wysokości min. 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie i wyposażeniu pomieszczeń w pomoce dydaktyczne za kwotę co najmniej 80 000,00 zł lub w przypadku składania ofert częściowych: - CZĘŚĆ I – co najmniej jedną usługę polegającą na wyposażeniu pomieszczeń dydaktycznych w pomoce dydaktyczne za kwotę co najmniej 50 000,00 zł - CZĘŚĆ 2 - co najmniej jedną usługę polegającą na wyposażeniu pomieszczeń dydaktycznych w pomoce dydaktyczne za kwotę co najmniej 30 000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 9 do SWIZ. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Specyfikacje oferowanych urządzeń, mebli oraz pomocy dydaktycznych opisanych za pomocą fotografii, rysunków, folderów, opisów, kart technicznych itp. w podziale na poszczególne zadania, posegregowane zgodnie z zachowaniem kolejności w zestawieniach oferowanych pomocy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset i 00/100 złotych). lub w przypadku składania ofert częściowych: - CZĘŚĆ I 2 000,00 zł - CZĘŚĆ II 1 500,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krzepicach Oddział w Przystajni Nr Konta: 95 8250 1039 2103 0000 0013 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-02-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu: „Dogonimy najlepszych” realizowanego w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim, Zadanie 1 i 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Dogonimy najlepszych” realizowanego w Szkole Podstawowej w Borze Zajacińskim. W ramach projektu przewiduje się: • Zakup i dostawę mebli szkolnych wraz z montażem • Zakup i dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem • Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych • Zakup i dostawę wyposażenia sanitarnego wraz z montażem Wszystkie meble, urządzenia i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu: „Pomagamy najsłabszym” realizowanego w Szkole Podstawowej w Przystajni, Zadanie 1 i 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Pomagamy najsłabszym” realizowanego w Szkole Podstawowej w Przystajni W ramach projektu przewiduje się: • Zakup i dostawę urządzeń multimedialnych wraz z montażem • Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych Wszystkie urządzenia i pomoce dydaktyczne powinny być nowe, nieużywane. Zamówienie dotyczy również wniesienia dostarczonych przedmiotów do ich miejsca przeznaczenie wskazanego przez przedstawicieli Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)