GuidZP400 |
6e6202be-dc0c-41ae-ac47-e206852c47ff
|
Biuletyn |
508403-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
|
Regon |
17490000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-959
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 8651250, 8653636, 8653535
|
Zamawiajacy fax |
17 8651075, 865383
|
Zamawiajacy email |
rraparat@prz.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.prz.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ogloszenia.propublico.pl/prz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ogloszenia.propublico.pl/prz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
POLITECHNIKA RZESZOWSKA Al. Powstańców Warszawy 12 35-959 Rzeszów Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
|
Numer referencyjny |
NA/P/16/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa,
|
Cpv glowny przedmiot |
39121100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wzór oferty na dostawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy,
w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu umowy - w przypadku :
- niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.).
- niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
b) zmiana terminu płatności- w przypadku:
- ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych
c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych.
d) zmiana wynagrodzenia:
- zmiana urzędowej stawki poda
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
5. Wszelkie zmiany umowy nie mogą być niezgodne z przepisami upzp. Wymagają one formy pisemnej i podpisów upoważnionych przedstawicieli stron.
|
IV 4 4 data |
2018-01-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 data |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i ustawienie biurek - katedr dla Katedry Prawa i Administracji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostaw, montaż i ustawienie biurek - katedr dla Katedry Prawa i Administracji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i ustawienie biurek - katedr dla Katedry Mechaniki Stosowanej i Robotyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostaw, montaż i ustawienie biurek - katedr dla dla Katedry Mechaniki Stosowanej i Robotyki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Wydziału Mechaniczno-Technologicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostaw, montaż i ustawienie mebli dla Wydziału Mechaniczno-Technologicznego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa krzeseł dla Zakładu Polimerów i Biopolimerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł dla Zakładu Polimerów i Biopolimerów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa montaż i ustawienie mebli dla Katedry Zaopatrzenia w Wodę i Odprawadzania Ścieków- pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dla Katedry Zaopatrzenia w Wodę i Odprawadzania Ścieków- pakiet I
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa montaż i ustawienie mebli dla Katedry Zaopatrzenia w Wodę i Odprawadzania Ścieków- pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostaw, montaż i ustawienie dla Katedry Zaopatrzenia w Wodę i Odprawadzania Ścieków- pakiet II
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa montaż i ustawienie mebli dla Centrum Fizjoterapii i Sportu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostaw, montaż i ustawienie mebli dla Centrum Fizjoterapii i Sportu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |