Utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń

Publication date 2018-01-22
End date 2018-01-30 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507736-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralna Ewidencja Naruszeń (ST CEN). Centralna Ewidencja Naruszeń jest systemem gromadzącym dane i informacje z przeprowadzonych kontroli zgodnie z art. 80 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym. ST CEN służy również do wsparcia procesów realizowanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) oraz Wojewódzkie Inspektoraty Transportu Drogowego (WITD). System wykorzystywany jest przez inspektorów przeprowadzających kontrole podmiotów prowadzących działalność w zakresie transportu drogowego oraz podmiotów i osób fizycznych korzystających z dróg, na których obowiązuje uiszczenie opłaty za przejazd po nich. Centralna Ewidencja Naruszeń wykorzystywana jest do tworzenia raportów na potrzeby GITD, WITD oraz w związku z obowiązkiem przesyłania danych do Komisji Europejskiej. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące elementy:
Utrzymanie oprogramowania użytkowego systemu, usuwanie zgłoszonych w okresie trwania Umowy incydentów, błędów, niezgodności z dokumentacją techniczną oraz innych anomalii dotyczących działania Oprogramowania, zgodnie z procedurą obsługi zgłoszeń i rozwiązywania problemów.
Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 560beb0d-1db3-4779-9757-db0150f41760
Biuletyn 507736-N-2018
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Regon 1742760400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 94
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00807
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 222 204 801
Zamawiajacy fax 222 204 899
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Adres strony url www.gitd.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gitd.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gitd.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, osobiście, za pośrednictwem poczty bądź kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, biuro podawcze (parter budynku)
Nazwa nadana zamowieniu Utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń
Numer referencyjny BDG.ZPB.230.35.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Centralna Ewidencja Naruszeń (ST CEN). Centralna Ewidencja Naruszeń jest systemem gromadzącym dane i informacje z przeprowadzonych kontroli zgodnie z art. 80 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym. ST CEN służy również do wsparcia procesów realizowanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) oraz Wojewódzkie Inspektoraty Transportu Drogowego (WITD). System wykorzystywany jest przez inspektorów przeprowadzających kontrole podmiotów prowadzących działalność w zakresie transportu drogowego oraz podmiotów i osób fizycznych korzystających z dróg, na których obowiązuje uiszczenie opłaty za przejazd po nich. Centralna Ewidencja Naruszeń wykorzystywana jest do tworzenia raportów na potrzeby GITD, WITD oraz w związku z obowiązkiem przesyłania danych do Komisji Europejskiej. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące elementy: Utrzymanie oprogramowania użytkowego systemu, usuwanie zgłoszonych w okresie trwania Umowy incydentów, błędów, niezgodności z dokumentacją techniczną oraz innych anomalii dotyczących działania Oprogramowania, zgodnie z procedurą obsługi zgłoszeń i rozwiązywania problemów. Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane przez okres 2 miesięcy od dnia podpisania
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: 1) 1 (jedno) zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. polegające na budowie, rozwoju lub modyfikacji systemu informatycznego o architekturze centralnej, z którego korzysta minimum 150 użytkowników. Przedmiotowy system ma się charakteryzować: a) zastosowaniem kryptograficznych mechanizmów poufności i integralności transmisji danych, b) rozproszeniem geograficznym klientów, c) komunikacją z wykorzystaniem sieci rozległej; 2) 1 (jedno) zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu i świadczeniu usług gwarancji lub utrzymania systemu informatycznego dla co najmniej 150 użytkowników, a usługa ta była świadczona przez okres co najmniej 12 miesięcy To samo zamówienie może stanowić potwierdzenie spełniania więcej niż jednego warunku określonego w niniejszym punkcie. 2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewni zespół osób zdolnych do realizacji zamówienia: 1) 1 Programista ; 2) 1 Administrator Windows Server; 3) 1 administrator MS SQL Server; 4) 1 Specjalista ds. baz danych. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji. Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Każdy członek zespołu musi biegle posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie lub Wykonawca zapewni stałą i profesjonalną obsługę tłumaczy. Wszelkie dokumenty formalne podlegające zatwierdzeniu muszą być przekazywane Zamawiającemu w języku polskim.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.3 „Wykaz wykonanych zamówień”; Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.4 „Potencjał kadrowy – wykaz doświadczenia członków zespołu wykonawcy którzy będą oddelegowani do realizacji zamówienia”, wraz z wymaganymi do oceny spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, uprawnień, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia; 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany Wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 1 i 2 dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie danego warunku. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dokumenty w tym zakresie składana wraz z ofertą. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą, Informacje wskazane w pkt 1 - 4 mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (sporządzone według wzoru DP.2.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dopuszczalne są na warunkach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany założeń strategicznych Zamawiającego odnośnie przedmiotu Zamówienia które w istotny sposób wpływają na sposób realizacji Umowy lub gdy w celu prawidłowego wykonania Umowy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Zamówienia, o której Strony nie mogły wiedzieć w chwili podpisania Umowy — dopuszcza się zmianę w sposobie realizacji przedmiotu Zamówienia w zakresie niezbędnym do dostosowania go do nowych założeń Zamawiającego i umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu Umowy oraz dopuszcza się wówczas możliwość zmiany terminów określonych w Umowie; 2) istnieje możliwość zastosowania nowszych, korzystniejszych lub bardziej adekwatnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań Przedmiotu Zamówienia; 3) w przypadku zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Zamówienia w terminach określonych w Umowie dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu Zamówienia stosownie do czasu trwania Siły Wyższej. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana danych rejestrowych Stron, 2) zmiana osób przeznaczonych do realizacji Przedmiotu Umowy, 3) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
IV 4 4 data 2018-01-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte w SIWZ.

Criterion

Kryteria b) Deklarowany wydłużony czas świadczenia usługi utrzymania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)