GuidZP400 |
34af8a5a-07f8-4bb5-a98a-988001f9b25a
|
Biuletyn |
508638-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
|
Regon |
27050488900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Korfantego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40161
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3927171, 3927202
|
Zamawiajacy fax |
323 927 376
|
Zamawiajacy email |
biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl
|
Adres strony url |
https://www.katowice-airport.com/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów na potrzeby GTL S.A.
|
Numer referencyjny |
E/1/DIF/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów na potrzeby GTL S.A. zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym dostępnym w zaproszeniu do on-line postępowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
285471,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Inne dokumenty niewymienione |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
2. Spełniają wymagania dotyczące:
2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
2.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
2.4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizacje zamówienia.
B. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wykonawca, który podczas rundy aukcyjnej przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do przekazania w formie skanów następujących dokumentów:
a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1-5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu dot.:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
- znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające realizację zamówienia;
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia,
c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu rozpoczęcia rundy kontrolnej.
2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zamawiający przed wyborem oferty, wezwie (odrębnym pismem) Wykonawcę, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę do przesłania skanów dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki określone w pkt 2 zaproszenia, albo oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał wymagań określonych w OPZ, Zamawiający wezwie do złożenia dokumentów Uczestnika aukcji, który złożył następną w kolejności pod względem ceny ofertę.
5. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu dokumenty o których mowa w pkt. nr 1 powyżej w formie oryginałów.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy.
7. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.
|
IV 4 6 |
https://gtl.proebiz.com/administrace/index.php
|
IV 4 7 |
https://gtl.proebiz.com/administrace/index.php
|
IV 4 8 |
WYMOGI TECHNICZNE SW eAUKCYJNEGO PROEBIZ
Komputer Państwa powinien być podłączony do Internetu. Żeby podczas uczestniczenia nie doszło do żadnych zakłóceń, należy mieć w komputerze zainstalowaną jedną ze wspieranych przeglądarek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer verze 11.0 oraz wyższa (http://microsoft.com/ie)
- Mozilla Firefox 13.0 oraz wyższa (http://firefox.com)
- Google Chrome (http://google.com/chrome)
Następnie należy mieć zainstalowany Adobe Flash Player (http://get adobe.com/flashplayer) w przeglądarce muszą być dozwolone wyskakujące okna, javascript i włączone cookies. Instrukcje jak w przeglądarce włączyć cookies można znaleźć na http://proebiz.com/pl/support.
|
IV 4 9 |
Przebieg
Przetarg zostanie zrealizowany formą "ERMMA". Po zgłoszeniu uczestnika do przetargu, zostanie przesłany uczestnikowi klucz dostępu.
Runda wstępna
23. 01. 2018 10:00 zostaje udostępniony portal do wpisywania ofert wstępnych (każdy uczestnik widzi wyłącznie własne dane). W rundzie tej można dowolnie zmieniać własne propozycje cenowe i inne warunki wynikające ze specyfikacji.
Runda kontrolna
Od 31. 01. 2018 10:00 do 31. 01. 2018 10:15 będzie trwać Runda kontrolna, która służy do oficjalnej kontroli ofert po stronie zleceniodawcy. W czasie trwania tej rundy uczestnicy nie mogą zmieniać swoich ofert.
Runda aukcyjna
31. 01. 2018 10:15 dojdzie do rozpoczęcia on-line przetargu oraz wszystkim uczestnikom zostaną ujawnione najniższe oferty cenowe (u poszczególnych pozycji). W ciągu następnych 10 min. poszczególni uczestnicy aukcji mogą własną ofertę tylko obniżać. Nowa cena poszczególnej pozycji nie może być identyczna z obecną ceną minimalną pozycji.
Krok minimalny obniżenia ceny
Cenę jednostkową można obniżać minimalnie o 0.10 %.
(Minimalny krok obniżenia ceny jest w stosunku do ceny pozycji uczestnika.)
Krok maksymalny obniżenia ceny
Cenę jednostkową można obniżać maksymalnie o 50.00 %.
(Maksymalny krok obniżenia ceny jest w stosunku do ceny minimalnej pozycji.)
Przedłużanie
Runda aukcyjna zostaje przedłużona o 2 min. po jakiejkolwiek zmianie ceny w ciągu ostatnich 2 min.
Ważność klucza dostępu
Ważność klucza dostępu upływa za 30 dni po zakończeniu przetargu. Po tym terminie nie będzie można wejść do domu aukcyjnego. Zaleca się przeprowadzić wydrukowanie protokołu uczestnictwa w eAukcji oraz historii eAukcji bezpośrednio po zakończeniu eAukcji.
W razie potrzeby zleceniodawca ma prawo zdecydować o indywidualnym przedłużeniu, lub zakończeniu przetargu elektronicznego.
|
IV 4 11 data |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T10:00:00+01:00
|
IV 4 12 |
E-auckja rozpocznie się 31.01.2018 o godzinie 10:15
|
IV 4 13 |
Termin i warunki zamknięcia aukcji opisano powyżej "Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień" podpunkt "przedłużenie".
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik do zaproszenia do on-lne postępowania.
|
IV 4 4 data |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|