GuidZP400 |
d6a73cc6-2b8d-45ba-813b-421f4986b5d4
|
Biuletyn |
508778-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
|
Regon |
36318962500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowy Świat
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 583 88 28
|
Zamawiajacy fax |
22 583 88 50
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@mgm.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.mgm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.gospodarkamorska.bip.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.gospodarkamorska.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12 (Kancelaria Główna Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej). Godziny pracy Kancelarii – od poniedziałku do piątku od 8.15 do 16.15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zarządzanie projektem, rozliczenie finansowe i odbiór projektu „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej (SIPAM)”
|
Numer referencyjny |
BDG.SSZP.3.2611.13.2017.RB
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie dla Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej (MGMiŻŚ) usług wsparcia (zarządzanie projektem, rozliczenie finansowe i odbiór projektu) w ramach realizacji projektu pt. „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej (SIPAM)”, zwanego dalej „Projektem”. Wartość szacunkowa 424507,32 zł (netto).
|
Cpv glowny przedmiot |
72224000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
424507,32
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu wdrożeniem projektu z branży IT, o wartości tego wdrożenia minimum
300 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy PLN 00/100).
Skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby wyznaczone do pełnienia poniżej wymienionych funkcji (co najmniej jedna osoba na każdą z funkcji), spełniające następujące warunki:
a. kierownika projektu – posiadającego łącznie:
• wykształcenie wyższe z zakresu: systemów informacji geograficznej (GIS) lub systemów informacji przestrzennej (SIP) lub informatyczne,
• doświadczenie w kierowaniu zespołem projektowym, który należycie wdrożył co najmniej jeden projekt IT (zakończony do dnia składania ofert) o wartości tego wdrożenia nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy PLN 00/100)
• znajomość zasad w zakresie zarządzania, zgodnie z metodyką, potwierdzoną certyfikatem z zarządzania projektami IT PRINCE2 – poziom foundation lub certyfikatem równoważnym.
b. projektanta systemów – posiadającego łącznie:
• wykształcenie wyższe z zakresu: systemów informacji geograficznej (GIS) lub systemów informacji przestrzennej (SIP) lub informatyczne,
• doświadczenie zawodowe w projektowaniu systemów informatycznych wykorzystujących technologie umożliwiające przetwarzanie oraz prezentację danych przestrzennych polegające na udziale w roli projektanta lub analityka, w co najmniej 1 projekcie informatycznym z zakresu prezentacji danych przestrzennych i opisowych o wartości tego projektu nie mniejszej niż
200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy PLN 0/100).
c. specjalistę GIS – posiadającego łącznie:
• wykształcenie wyższe z zakresu: systemów informacji geograficznej (GIS) lub systemów informacji przestrzennej (SIP) lub informatyczne,
• doświadczenie zawodowe polegające na udziale w realizacji co najmniej jednej usługi wdrożenia systemu GIS o wartości tego wdrożenia nie mniejszej niż
300 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy PLN 0/100), w ramach którego odpowiedzialny był za opracowanie projektowanie (lub tworzenie lub edycja) baz danych przestrzennych lub wdrożenie oprogramowania GIS.
d. specjalistę ds. rozliczeń – posiadającego łącznie:
• doświadczenie zawodowe polegające na udziale w realizacji co najmniej
1 projektu o wartości tego projektu nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN brutto (słownie: trzy miliony PLN 0/100), w ramach, którego odpowiedzialny był za prawidłowość rozliczeń finansowych w tym prawidłowość rozliczenia dofinansowania z funduszy europejskich.
e. radcę prawnego – posiadającego łącznie:
• doświadczenie zawodowe polegające na udziale w realizacji co najmniej
1 projektu o wartości projektu nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion PLN 0/100), w ramach, którego odpowiedzialny był za obsługę prawną realizacji projektu w tym zgodność realizowanego projektu
z przepisami prawa krajowego i europejskiego.
Funkcja kierownika projektu nie może być łączona z pozostałymi funkcjami wymienionymi
w pkt 4.1.3 ppkt 2 lit. b-e SIWZ (przez łączenie należy rozumieć pełnienie więcej niż jednej funkcji przez tą samą osobę).
Każda skierowana do realizacji zamówienia osoba musi pełnić funkcję i spełniać warunki określone w co najmniej jednym z pkt 4.1.3 ppkt 2 lit. a-e, odpowiednio do pełnionej funkcji.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (składany w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2 SIWZ zamawiający na zasadach określonych w pkt 5.3 SIWZ wezwie wykonawcę do złożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 5.3.1 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (składany w oryginale, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane (składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (składane w oryginale); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu stosownie do art. 26 ust. 2f ustawy oraz w celu potwierdzania okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy zamawiający wymaga złożenia łącznie z ofertą wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składany w oryginale, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Złożenie powyższego wykazu łącznie z ofertą jest niezbędne z uwagi na ocenianie na podstawie kryterium oceny ofert doświadczenia i kwalifikacji osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz zasad oceny, o których mowa w pkt 12.4 i 12.5 SIWZ.
Oferta musi zawierać:
a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ
b) wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego),
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
d) wykaz osób, wyznaczonych do realizacji zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (niniejszy wykaz stanowi podstawę oceny oferty na podstawie kryteriów, o których mowa w pkt. 12.4 i 12.5 SIWZ),
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
f) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania sie wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania sie wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt 4,2 SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2 oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt 4.3 lit a SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na zastąpieniu lub dodaniu osoby skierowanej do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że zmiana będzie uzasadniona
i zamawiający wyrazi na taką zmianę zgodę oraz osoba zastępująca lub dodawana spełnia odpowiedni warunek, o którym mowa w pkt. 4.1.3 ppkt 2 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-02-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|