Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego

Publication date 2018-01-26
End date 2018-02-05 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 499937-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie pochodzących z regeneracji, nie używanych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów, wraz z ich utylizacją dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be30e4f5-8095-4312-bef8-b3e4a78206dc
Biuletyn 499937-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
Regon 000000282
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Okrzei
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-317
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 32 33 130
Zamawiajacy fax 52 32 33 130
Zamawiajacy email przetargi@bydgoszcz.po.gov.pl
Adres strony url przetargi@bydgoszcz.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot resortu sprawiedliwości
Zamieszczona bedzie specyfikacja przetargi@bydgoszcz.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz.U z 2016r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego wrozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r.poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, pokój nr 107
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
Numer referencyjny PO VII WB 261.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie pochodzących z regeneracji, nie używanych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kalkulatorów, wraz z ich utylizacją dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych 00/100) (warunek musi być spełniony na dzień składania ofert)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w obiektach użyteczności publicznej (w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia, Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015r poz. 1422).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Żądanie od Wykonawcy następujących rodzajów dokumentów i oświadczeń: a. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g. oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; h. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; i. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.);
Zakresie warunkow udzialu a) Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą min. 100000 zł (sto tysięcy złotych 00/100). b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są: - Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - W przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej- W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. niniejszym punkcie. Poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć realizację co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych faksów i kalkulatorów wraz z ich utylizacją o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w obiektach użyteczności publicznej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w przypadku zmiany podatku VAT na materiały eksploatacyjne będące przedmiotem niniejszej umowy – bez zmian pozostaje stawka netto za dany materiał eksploatacyjny, natomiast od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, stosuje się stawkę nową.
IV 4 4 data 2018-02-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria rodzaj materiałów ekspolatacyjnych
Znaczenie 50,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)