GuidZP400 |
24dad13b-6801-4435-a3f2-671e04409265
|
Biuletyn |
510595-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
|
Regon |
001415000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-752
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032)2071532
|
Zamawiajacy fax |
(032)2071546
|
Zamawiajacy email |
zp@gczd.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gczd.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gczd.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gczd.katowice.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy pomp insulinowych dla dzieci
|
Numer referencyjny |
PN/6/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy odzieży ochronnej i roboczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Parametrach technicznych zał. 3.1-.3.2 oraz specyfikacji asortymentowo - cenowej (załącznik od nr 2.1 do 2.2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
466360,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Zapewniamy że oferowany przez nas przedmiot zamówienia (Pakiet nr …..) spełnia wszystkie wymagania jakościowe i posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2015 poz. 876 z późn. zm./ dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w podmiotach leczniczych zgodnie z ustawą.
b. Dokument potwierdzający opis przedmiotu zamówienia pochodzący od producenta/wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu/ strony producenta. Należy dołączyć kartę katalogową/ dokument informacyjny/ instrukcje użytkowania pomp (w języku polskim), dotyczące przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr Pakietu którego dotyczy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę,
b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian, i jako obowiązujące z mocy prawa nie będą wymagały zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej (aneks).
c) zmiany numeru katalogowego producenta
d) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny,
e) przedłużenie terminu płatności,
f) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych
g) zmiany przedmiotu zamówienia, nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ.
- w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego.
-w przypadku pojawienia się na rynku przedmiotu zamówienia nowszej generacji, w cenie nie wyższej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego.
h) w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, rachunek bankowy lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.
i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw/usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki gdy:
• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-02-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pompy insulinowe dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Parametrach technicznych zał. 3.1. oraz specyfikacji asortymentowo - cenowej zał. nr 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pompy insulinowe dla dzieci przeznaczone głównie dla dzieci z niedocukrzeniami nocnymi i/lub niesygnalizującymi objawów niedocukrzenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Parametrach technicznych 3.2oraz specyfikacji asortymentowo - cenowej (załącznik nr 2.2 do SIWZ)
|
| |